Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Sunday, 18 December 2011

INILAH GAMBAR TANAH KELUARGA SHARIZAT YANG BERNILAI RM3,363,507 JUTA


Hari ini jam 2pm..
Jingga 13  telah mengadakan lawatan ke tanah Sharizat di Presint 10 di Putrajaya..

Tanah seluas dua bidang tersebut dibeli melalui akaun National Meat Lives Corporation (NMLC)  pada tahun 2009 dengan harga RM3,363,507 juta..

Di sini aku kongsikan beberapa keping gambar lawatan ke tanah tersebut...






Bukti.. plan lot tanah yang dibeli NMLC RM3.4juta..

inilah lot tanah yang di beli NMLC

inilah lot tanah yang di beli NMLC


Sharizat nak menafikan..?

37 comments:

  1. Sdr Fariz(AMK) & sdr Onn Abu Bakar(Ketua Chabang PKR Putrajaya)....saltue to you All

    ReplyDelete
  2. buat tanam dia sekeluarga ok dah ni...

    ReplyDelete
  3. jangan salah sangka ,kak izat beli tanah tu dengan duit simpanan hasil jualan susu lombu2nya sejak beliau mula bersusu.

    ReplyDelete
  4. fuh kalah rosmah simpan duit rm100k sebulan sebelum kawin nak beli gelang punya pasal dengan cincin...kakakakakkakakaka

    ReplyDelete
  5. Hoi lepas ni pergi lah lawat tanah milik Saiffuddin Nasasion dan Anwar gay.....berapa pula nilainya....memang yahudi lah puak-puak ni....dengki khianat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hang ni,,bwt malu org tepeng ja,klau x suka pun,jaga la bahasa ckit.ang igt ang ckup Islam ka,?nk yahudi2kn org len?

      Delete
  6. TAIPING MALI...LU MULUT MCMAM BANGKAI..OTAK MACAM LEMBU

    ReplyDelete
  7. Taiping MALI...otak lembu

    ReplyDelete
  8. taiping mali....bapak ko jual kota dekat kak jat ke??

    ReplyDelete
  9. taiping mali....ko ni keturunan gay....

    ReplyDelete
  10. aku tabik spring kat kak ijat ni...dia siapkan tanah kubor sekeluarga awal2 lagi.....syabas lah tu!...

    ReplyDelete
  11. Abis tuh korang ingat ngan gamba2 ni sume boleh menang ke pilihan raya nnt? MMG TAK LA WEIII.... ckp org lembu padahal korang tuh yg lembu! Bodo...hahahahahahahah

    ReplyDelete
  12. oklah tu.keluasan tanah tu cukuplah utk kat jat sekeluarga tidur dgn lembu-lembunya sekali dan senang bangun malam utk minum susu lembunya tak payah pergi jauh.

    ReplyDelete
  13. kalau dah mcm ni pon SPRM & PDRM boleh tafsir bkn salah guna kuasa tak tau lah apa nk jd dgn negara M'sia nih...pemimpin sapu juta2...pencacai umngok dpt sekupang dua sokong bagai nk rak..mmg bebal dulu kini & selamanya.

    ReplyDelete
  14. pencacai umngok dpt sekupang dua sokong bagai nk rak..mmg bebal dulu kini & selamanya.

    i like this.

    ReplyDelete
  15. Wakaf je tanah tu untuk dijadikan tanah perkuburan orang Islam, tutup aurat sepenuhnya, bersara dari politik, ajak seluruh keluarga berguru, balik kepada Islam, insyaAllah semua dosa akan diampuni Allah kecuali syirik. Allah sentiasa memberi hamba-hambanya pilihan, jalan yang betul dan salah.

    ReplyDelete
  16. apa ini:
    KFC - semua org tau, tempat menjamu selera, ayam goreng dari Amerika
    AFC - persatuan bola sepak, betul kan?
    TDC - yg mengendalikan hal2 pelancungan. Dah beratus juta dilaburkan utk itu.
    PMC - orang2 kaya yg dah uzur, tau dimana tempat ni, hospital utk org kaya.
    TMC - supermarket utk org kaya, minuman haram byk jual disini.
    KLCC - antara bangunan tertinggi didunia.
    NFC - penternak lembu terbesar diAsia dan condo termahal diMalaysia, juga
    Tanah terlebar di Putrajaya

    ReplyDelete
  17. إنا لله وإنا إليه راجعون ،

    ReplyDelete
  18. orang yang menyalak sokong penggunaan wang oleh puak2 umno ni sebenarnya sedar ke tidak? sokong bagai nk rak....sebenarnya dia org tu sokong untuk apa agaknye ye? kita tentang habis2an kerana wang yang digunakan tu ialah wang rakyat bermakna wang kita la....

    ReplyDelete
  19. hanya ALLAH yang tahu kebenarannya..

    ReplyDelete
  20. Ada bukti ke tanah tu betul2 atas nama shahrizat.... atau atas nama NMLC.... tak ke fitnah namanya kalau korg kata itu tanah shahrizat kalau bukan nama dia yang terpampang kat dalam dokumen pemilikan tanah tu.... shahrizat xleh buat pape kalau tanah tu bukan atas nama dia... korg pun tau kan ape dosa memfitnah org...

    ReplyDelete
  21. xde bukti pun tanah tu milik sharizat..suda2 la tu.. bawa la btaubat..jgn la men fitnah org je

    ReplyDelete
  22. mmg bangsat puak2 umno nie...dah kaya bertmabha kaya..cube lihat contoh negeri2 pakatan...hasil negeri bertmbah..hutang negeri dapat di bayar dgn baik..rakyat pun hepi...alhamdulilah..kak jat beli kondo umno masih timbangrasa, ahli umno rasuah..masih lagi timbangrasa..inikah pemimpin yg kita cari..duit diutamakan rakyat dikemudiankan...bangkitlah rakyat malaysia..negara kita semakin byk hutang..ubahlah rakyat malysia..jgn fikir jbur saiful shj...ubah demi perubahan yg lebih baik..insyallah...

    ReplyDelete
  23. UMNO must g odown...please hera alll malaysian...please change...open your eyes...

    ReplyDelete
  24. UMNO mmg bangsat.... kaya kn kroni... shahrizat lepas nie jual susu badan die pulak bg TAIPING MALI minum

    ReplyDelete
  25. Saudara-saudara dan Saudari-saudari Yang Di Hormati
    Bahawa MCA Gombak pegurusi YIP KUM FOOK dan anaknya Yip Jiun Hann (Permuda MCA Gombak) bukan sahaja menggunakan kuasanya menghisap wang KUIL BUDDHA SAMNAK SAMBODHI(Thai) No: 19 Jalan 38 Taman Desa Jaya, Kepong, Kuala Lumpur, Malaysia. Tetapi lebih dahsyat, ialah menipu wanita-wanita dan merosakan keluarga orang lain. Mereka sebenar-benarnya orang yang jahat dan tak bermoral

    Saya mengemukakan kesal yang benar ini, tujuan ialah harap orang ramai, khasnya wanita dapat mengambil perhatian supaya jangan terjerat oleh manis-manis mulutnya akhir akan meninpa kerugian dan kesakitan yang besar

    马华公会鹅唛區会主席叶金福律师与马华公会鹅唛區会叶君瀚青年圑長, 不但无耻的利用KUIL BUDDHA SAMNAK SAMBODHI(Thai) No: 19 Jalan 38 Taman Desa Jaya, Kepong, Kuala Lumpur, Malaysia.宗教之名捞取权和私利之外, 叧一大罪悪是, 他们仗着权势, 甜言蜜語, 誘骗良家少女, 骗财骗色, 三妻四妾, 破坏别人的家庭. 父子两人, 无悪不做, 实是大色狼, 大老千,缺德的败娄.

    今天我把实事公告大家, 是希望公众, 特别是良家少女, 要多多小心, 提防这一娄假面具的佛教徒, 以免一失足成千古恨.

    Brother And Sister Of the respectfully
    That YIP KUM FOOK, MCA Gombak chairman and his son Yip Jiun Hann (Youth MCA Gombak) they are not only used of power to suck Temple’s money of SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE(Thai) No: 19 Jalan 38 Taman Desa Jaya, Kepong, Kuala Lumpur, Malaysia. But far worse, they are cheating women and make people family broken. They truly wicked and immoral

    Bring forward. I regret that this is true, the purpose is to hope for public, and especially women take care not to be trapped by the end of sweet mouth will override of great loss and pain

    ReplyDelete
  26. kalau kerajaan ni bagi kepada selain dari parti BN, confirm ke benda2 camni tak jadi? PKR, PAS, DAP.. dll tu amat la mulia pemimpin2nya.. ye ke? haha!!

    ReplyDelete
  27. Heya i am for thе firѕt time here. I came acrοss thіs board
    and I fіnd It tгuly useful & it helped me out a lot.

    I hοpe to givе something baсk and аid
    otheгѕ like you aided me.
    Here is my web blog loans for bad credit

    ReplyDelete
  28. semua ini kroni umno..masyukkk . suami shahrizat penyamun besar . samalah dengan kroni2 dia ni . xboleh pakai . pendek cerita dah kantoi ni semua..hahaaa

    ReplyDelete
  29. I loved as much as yоu will гeceiνe carried out right here.
    The sκetch is attractiѵe, youг authored subject matter stylish.
    nonetheless, you cοmmand get got an shakiness over
    that you wish be delіvering the following. unwell unquestionably сome more fοrmerlу again since еxаctly the same neаrly а lot often
    inside case yоu shield thіs hіke.


    Μy blog post :: instant payday loans

    ReplyDelete
  30. MEMANG PEMIMPIN UMNO DAN BN KORUP...PATUT BENAR TUMBANGKAN BN DAN TUKAR PR... SEMUA PEMIMPIN UMNO MAKAN RASUAH, SALAH GUNA KUASA, SEMUANYA KIRA KOMISYEN!

    ReplyDelete
  31. Dо yоu mind іf I quote a feω οf
    youг artіcles as long as І provide сгedit and sources back to
    yοur sіte? My website is in the exасt ѕame area of
    interest aѕ yours anԁ my useгs ωould definіtеly benefit
    from somе οf the informatiоn you present here.
    Please let mе knoω if this oκау with you.
    Many thanκѕ!

    Also visit my blog post ... payday loans

    ReplyDelete
  32. This іs the ρerfect blog for anyone who ωould like to
    understand this toрic. You unԁerstand a whole lot its almost hard to aгgue with you (not that
    Ӏ personally would want tо…HaHa). You ԁеfinitеly put a fresh spin on a topic thаt's been discussed for ages. Excellent stuff, just great!

    Also visit my webpage payday loans

    ReplyDelete
  33. sharizat ada di singapura dec 2009! dokumen pangsapuri mewah di tandatangani januari 2010!

    ReplyDelete
  34. I've been surfing online more than three hours today, yet I never found any interesting article like yours. It is pretty worth enough for me. Personally, if all webmasters and bloggers made good content as you did, the internet will be much more useful than ever before.

    Also visit my web-site - Same Day Payday Loans

    ReplyDelete
  35. sharizat ada di singapura dec 2009! dokumen pangsapuri mewah di tandatangani januari 2010!
    ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    CONFIRM DIA PUNYA KERJA

    ReplyDelete
  36. N.ajis yg zuhud tahap nabi punya tanah, harta di kelantan bernilai berjuta2 & nuar pemimpin anugrah tuhan memiliki berpuluh2 sykt d kira boleh lah (Kalau pemimpin melayu bukan penbangkang kaya ko kutuk & siap fitnah tapi kalau bangsa pendatang kaya ko bangga sangat) bodoh tahap lembu moo..ooo

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive