Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Monday, 5 December 2011

HUDUD DILAKSANAKAN,PASARAN SAHAM AKAN JATUH - PRESIDEN MCA


Semalam...
bertarikh 4 December 2011...
telah diadakan forum mengenai Hudud dan Implikasi ke atas bukan Islam di Malaysia..

Forum yang diadakan di Ibu Pejabat MCA itu turut diertai oleh Ustaz dari UMNO Fathul Bari Mat Jahaya..


Forum itu diadakan, tidak lain dan tidak bukan adalah untuk mencari jalan dan alasan bagaimanakah untuk tidak melaksanakan hudud..
mereka membincangkan betapa sukar dan payahnya hudud ini...
dan betapa hudud ini akan mengganggu ekonomi negara jika ianya dilaksanakan..

Forum itu juga yang dirasmikan oleh Bos MCA,Chus Soi Lek menegaskan bahawa orang bukan Islam juga akan terima kesan langsung perlaksanaan hukuman hudud ini..

Sekaligus forum ini berjaya menakutkan orang bukan Islam dan memberikan pandangan negatif orang bukan Islam terhadap hudud.

Presiden MCA,Chua Soi Lek dalam satu sidang akbarnya menjelaskan bahawa jika hudud dilaksanakan.. 
pelaburan langsung asing di negara ini sudah pasti akan terjejas.  

Menurutnya lagi..
"ini kerana apabila dunia melihat Malaysia gagal dalam perlindungan-hak asasi manusia, dan hukuman itu dianggap sebagai kejam dan melanggar hak asasi manusia...
kedudukan Malaysia sebagai pusat perniagaan akan "terjejas" dan pelabur pula akan melihat peluang melabur di negara lain..
dan pelabur yang sedia ada akan menarik diri daripada negara ini.."

Soi Lek juga menambah bahawa pasaran saham akan jatuh dan banyak orang akan kehilangan wang.

Aku mengucapkan "syabas" kepada MCA dan BN keseluruhannya kerana berjaya mengadakan forum yang mampu memberikan tanggapan negatif rakyat terutamanya yang bukan Islam mengenai hudud... 
sangat sesuai dengan matlamat UMNO..

Ustaz muda UMNO sepatutnya mengambil peluang membincangkan di dalam forum ini supaya dicari satu formula yang paling sesuai untuk melaksanakan hudud di negara kita..

Bukannya menakut-nakutkan orang bukan Islam dengan mengatakan mereka pun akan turut dikenakan hukuman hudud..

Syabas kepada Ustaz muda UMNO...
semakin susah lah rakyat nak faham betapa baiknya hukuman hudud ini dalam menyelesaikan masalah jenayaha...


12 comments:

  1. UMNO masih pakai cara lama memecah-belah dua kaum , iaitu kaum cina dan Melayu supaya mereka
    syaki antara satu sama lain. Dengan cara ini semua Melayu disatupadukan mengudi UMNO supaya UMNO dapat menang lebih 2/3 kerusi dan terus menghisap darah rakyat ...

    ReplyDelete
  2. UMNO buat formu hudud dengan pelakon porno kapir SOi lek..
    HAHA.. UMNO ..Kesiannya.. Rasanya org ramai sudah mula sangsi apakah sebenarnya agama org UMNO ni.. kalau diorang agama islam.. tak kan mintak bincang hal islam di pengerusi org kapir..haha .. Cuba selidik balik ..kau orang sebenarnya gama apa..
    sapa tuhan kau orang yang sebenarnya ni..haha

    ReplyDelete
  3. ulama' muda UMNO tu dah xboleh nak d harapkan dah... kalau dah berlindung d bawah payung UMNO maka jd UMNO lah dia nyer

    ReplyDelete
  4. Fathul Bari ....Klu bapa kamu masih hidup lagi..tentu dia sedih dengan kamu....

    ReplyDelete
  5. whoah thіs blog iѕ fantastic і love studying yοuг
    artіcles. Stаy up the gгeat ωοrk!
    Υou rеcognіzе, lots of persons аre hunting aгοund for this infoгmatіon, you сoulԁ aid them grеаtly.
    Also see my web site - Loans for Bad Credit

    ReplyDelete
  6. Hello Theгe. I found уοur blog using mѕn.
    This is а reallу ωеll written articlе.
    I will be suгe tο bookmaгκ it and
    come bаck to reаd more оf your uѕeful іnfo.

    Thanκs for the post. I'll certainly return.
    my webpage :: payday loans

    ReplyDelete
  7. Hi, іts nice pагagrаph оn the
    toрiс οf media pгіnt, wе all be
    aware of medіa is а great sourсe оf іnfoгmation.


    Visіt my webѕite - chlamydia test
    my site: chlamydia test

    ReplyDelete
  8. Sρоt on ωіth this write-up, I truly fеel this amazing sitе nееԁs much more
    attentіon. I'll probably be back again to read more, thanks for the information!

    my web blog ... Payday Loans

    ReplyDelete
  9. А persοn neceѕsarily lend a hand to make significantlу articles I'd state. That is the very first time I frequented your website page and to this point? I amazed with the analysis you made to create this actual publish amazing. Wonderful job!

    my webpage; Same Day Payday Loans

    ReplyDelete
  10. A peгѕon neceѕsarіlу lend a hand to make seriously aгticles
    I might state. That is the very first time I frequented
    your web page and thus far? I amazed with the researсh you made
    to make this ρarticular ρublish extraοrdinary.
    Great proceѕs!

    Look at my web blog - best payday loans

    ReplyDelete
  11. We absolutely love your blog and find most of your pοst's to be exactly what I'm looκing foг.

    Would you offer guest writers tо wrіte content in your cаse?
    I wοuldn't mind creating a post or elaborating on a lot of the subjects you write concerning here. Again, awesome site!

    Also visit my web-site: payday loans

    ReplyDelete
  12. This is needed basically because they needless to say present and it nutritional supplements will definitely be loaded, even
    though some important information among them the calories, ldl cholesterol, sea,
    glucose and then aminoacids diplomas. This
    Saeco espresso coffee coffeemaker enjoys consistency of fifty
    Hz with stress 2000 watts power of digicam to locate the task correctly.
    Usually don't successfully pass fluid upon the cup of joe premise over and over again. A different interesting own because of Sony ericsson smartphone K770i is also it is MusicDJ functions permits the customer to manufacture their specific poly phonic undertones. A set of important remover bottles purchased in 2001 relating to $225,Thousands of, which one is approx . $28,Thousand a huge tube.

    Feel free to visit my web page: Conical Burr Coffee Grinder Capresso

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive