Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Saturday, 31 December 2011

DATUK NFC CERIA SEBAB "KERJA SUDAH SELESAI",


Nampak sangat semua ni hanya lakonan semata-mata..
mula-mula dituduh merasuah polis dengan wang sebanyak RM1.75juta bagi menghalang polis daripada melakukan siasatan ke atas NFC..

Tapi bila di bawa ke mahkamah,lain pulak jadinya..
Datuk NFC ni, dituduh pulak menipu Pengerusi Eksekutif NFC,Datuk Seri Mohamad Salleh Ismail., (suami Sharizat) sehinggakan Suami Sharizat mengeluarkan cek berjumlah RM1.75juta..

Ini semua wayang jer..
tengok muka Datuk NFC semasa kat mahkamah tu semalam
pun tak macam orang kena dakwa..

Dia gembira tak sudah-sudah..
seolah-olah dia menggambarkan kepada kita dia telah berjaya melaksanakan kerja dia dan dia akan dapat "imbuhan" tidak lama lagi...



Kerja dah selesai..
muka ceria sebab tak lama lagi dapat ler "imbuhan"...

Propaganda yang cuba dibawa adalah...
  • Suami Sharizat dianiaya dan kena tipu dengan orang..
  • Bukan salah dia mahupun Sharizat...
  • Kerajaan sudahpun bertindak ke atas NFC.
Tetapi apa yang TV3 dan Utusan tak mahu jelaskan adalah mengapa sehingga sekarang suami Sharizat masih lagi tidak ditahan untuk disoal siasat..?


UMNO nak kata yang beli kondo kat bangsar,kondo kat singapore,belia tanah kat putarajaya,beli mercedes,dan berbelanja sakan dengan pinjaman mudah menggunakan dana rakyat tu semuanya salah Datuk NFC ni ker...?
kah..kah..kah..
bongok!

Tengok muka kambing hitam kat mahkamah semalam...




Macam-macam lawak ada kat Malaysia ni..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive