Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Thursday, 29 December 2011

BETUL KAH SHARIZAT TIDAK TAHU KEWUJUDAN KONDO 9.9JUTA DI SINGAPORE?


Macam mana seorang isteri yang juga seorang pemimpin wanita UMNO langsung tidak tahu kewujudan sebuah kondominium yang dibeli oleh suami dan anak-anaknya yang berharga RM9.9 juta di Singapura..?

Adakah Suami Sharizat pergi bercuti dan menginap di kondo mewah tersebut hanya dengan anak-anak Sharizat sahaja tanpa Sharizat..?

Adakah mereka pergi bercuti ke Singapura secara senyap-senyap tanpa pegetahuan Sharizat..?

Kalau nak katakan suami Sharizat nak buat Suprise pada Sharizat, langsung tak logik sebab pembelian tersebut sudah dilakukan hampir 2 tahun..

Takkan suaminya tak jumpa langsung waktu yang sesuai untuk men"suprise"kan Sharizat?

Menurut Ketua Koordinator Jingga 13,Fariz Musa..
"Dato' Seri Sharizat Jalil sering manafikan bahawa dia tidak terlibat dalam skandal NFC ini.."
persoalan kita sekarang ini adalah,dia pernah tidur atau tidak di dalam satu unit kondominium mewah yang dibeli oleh keluarga beliau,takkan tidak tahu...?"

"beliau sering menyatakan bahawa dia tidak tahu menahu dan tidak terlibat,dia hanya sekadar isteri Pengerusi Eksekutif NFC..."

"dan apakah beliau tidak pernah sama sekali sepanjang pembelian pada 27 January 2010 sehingga sekarang menginap atau pun menjejakkan kaki di kondominium ini..?"
tambah Fariz Musa lagi..

Video sidang akhbar di Ibu Pejabat Keadilan 2:30pm tadi..

Kalau nak menipu pun agak-agak lah kak Jat oiii...
9.9 juta kondo tu... 
takkanlah Kak Jat langsung tidak tahu mengenai pembelian yang sebesar itu..?

Rumahtangga Kak Jat ada masalah ker sehinggakan langsung tak bercakap dan berbincang dengan suami..?

Kadang-kadang bila kita dedahkan skandal pemimpin UMNO,kita akan dengar banyak alasan yang lawak tapi tak berapa nak lawak...

1 comment:

  1. dagh beli tanak mengaku jugak tue..dahla tue ka jat..letak jawatan jer..harta pun dan juta2..tanah kuboq pun dah ada di putraya..pergh kelas beb...umno mesti main juta2 punye...kalau tak juta2 mesti nganga shj..huhuhu..marilah berubah rakyat malysia...saya antara 27 juta rakyat malaysia yag mahukan perubahan.....JOM UBAH skrg

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive