Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Wednesday, 28 December 2011

BERAS NAIK HARGA LAGI DALAM 6 BULAN INI?


Besar kemungkinan beras akan dinaikkan harga dalam tempoh 6 bulan ini..

Dan kita dapat mengagak...
semua tu mungkin akan berlaku selepas sahaja selesai Pilihanraya ke 13..
masa tu rakyat nak marah pun marah lah..
BN peduli apa.. janji Barang Naik...

Kemungkinan-kemungkinan kenaikan harga beras ini diakui
sendiri oleh Pengarah Urusan Bernas..
Bakry Hamzah..
tengok video ni..


Bila tiba masa nak naik harga nanti...
maka akan keluarlah bermacam-macam alasan  dari pemerintah..

Makan nasi kita jadi gemuklah..
kena contohi orang putih yang tak makan nasi dengan banyak seperti rakyat malaysia lah..

Kita dah biasa dengan kebodohan yang macam tu..
sebab kita pun sedar tahap pemerintah kita ni.

Gaji kita naik seimbang dengan kenaikan harga barang ker..?

1 comment:

  1. SELAMAT MALAYSIA
    Ketua Pemuda Gombak MCA Yip Jiun Hann
    “U” Punya Bapa YIP KUM FOOK melakukan hal jahat, tipu wang orang, tipu WANITA, merosakan keluarga orang lain, makan duit Tokong………….telah membangkitkan orang ramai naik marah.
    “U” sepatut menasihat Bapa berkelakuan baik tetapi dengan dukacita sebaliknya “U” membangkitkan nama pemimpin Negara kita PM Najib Tun Razak dan Ketua MCA Dr chua Soi Lek pun bersama kelakuan mengapa orangramai tidak menyoalkan?
    “U” memang kurang ajar, sebagai seorang ketua pemimpin Pemuda MCA Gombak sepatutnya menjunjung pemimpin dan hormat Negara, bukan membusukan pemimpin dan menburokkan nama kebaikan Malaysia.
    Sekiranya “U” tak suka Negara Malaysia, lebih baik “U” dan Bapa “U” keluar Negera ini.
    Kita harap pemimpin kita mengambil tindakan kepada dia. Supaya nama kebaikan Malaysia dapat di pertahankan.
    Sekian, Terima Kasih.
    YANG BENAR,
    RAKYAT YANG SAYANGI MALAYSIA
    GOMBAK, SELANGOR

    SAVE MALAYSIA
    MCA Youth chief Gombak Yip Jiun Hann
    "U" Your father YIP KUM FOOK do evil, cheated money, deceit WOMEN, family confuses others, eat Temple money ............. Temple crowd are very angry.
    "U" should advise your father to do good things but with sadly "U" try to put bad name of our PM Najib Tun Razak and MCA chief Dr Chua Soi Lek , why people did not question it?
    "U" was rude, as head of MCA Youth leader should honour and respect our leaders, not try to destroy our leaders and make bad name of Malaysia.
    If "U" does not like Malaysia, the better "U" and your father can out of this Country.
    We expect our leaders to take action on him. So that the good name of Malaysia can be defended.

    Thank you,
    THE TRULY,
    People Who Love Malaysia
    Gombak

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive