Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Saturday, 24 December 2011

BANGUNAN BARU KEMENTERIAN SHARIZAT,SEMPAT KE NAK PANASKAN KERUSI?


Walaupun diselak kain Kak Jat berhubung skandal Fidlot yang melibatkan keluarga Kak Jat..
tapi Kak Jat masih selamber..
sebab nampaknya Najib dan UMNO seakan merestui segala penyelewengan yang dilakukan oleh syarikat keluarga beliau..

Disamping menjaga lembu fidlot,Sharizat juga tengah sibuk berpindah ke Pejabat baru Kementerian beliau
di Presint 4,Putrajaya...

Melalui laman web Kementerian tersebut,diumumkan tarikh pindah ke bangunan baru tersebut bermula  pada 2 December baru-baru ini..


Tapi dengarnya..
mereka baru sahaja berpindah secara berperingkat di dalam minggu ini,akibat berlaku kelewatan dari pihak pemaju..
tak berapa pasti pulak aku samada Kak Jat sudah memulakan "operasi" di pejabat baru beliau atau pun belum..

Dengan sebegitu banyaknya skandal fidlot yang didedahkan...  dan juga dengan begitu hampirnya tarikh PRU13..
Harap-harap Kak Jat dapat manafaatkan "masa" yang ada sekarang ni untuk "enjoy" puas-puas dalam pejabat barunya tu...  

Kalau ikut perkembangan terkini..
memang tak lama Sharizat kat bangunan baru kementerian dia tu...
kah..kah..kah..





Saje-saje jer aku kongsikan beberapa keping gambar pejabat baru Sharizat ni... sewaktu gambar diambil beberapa bulan lalu..perabot dan hiasan dalaman di kementerian beliau masih belum siap sepenuhnya...

pejabat sharizat (waktu ni masih belum siap)


pemandangan luar dari tingkap pejabat Sharizat (kalau kak jat masuk penjara takde lah semua ni)

ruang makan di tingkat yang sama dengan pejabat sharizat


Kalau PR memerintah putajaya...bukan setakat Kak Jat turun takhta..
tapi Kak Jat akan tinggal di belakang jeriji besi...
kah..kah..kah..












No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive