Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Saturday, 5 November 2011

SEKSUALITI MERDEKA,MARINA MAHATHIR MERUPAKAN PENYOKONG KUAT SELAMA INI


Tahun ini apabila Ambiga dinamakan sebagai individu yang melancarkan Seksualiti Merdeka,maka melompatlah orang-orang UMNO sekular..

mereka marahkan Ambiga kerana melancarkan Program Seksualiti Merdeka 2011..
maka menjerit-jeritlah orang UMNO kata inilah Ambiga.. 
Ambiga itu dan Ambiga ini..

Segala ayat Al Quran dan Hadith dikeluarkan..
keris karat di asahkan..
di asapkan dengan kemenyan..

Kekalutan seperti itu hanya berlaku kerana nama Ambiga seorang..
waktu sekarang ni lah baru UMNO nak canang yang Gay,Lesbian dan Zina tu sebagai salah dan berdosa besar..

Tapi UMNO sekular ni tahu dak yang anak pejuang UMNO sekular yang paling hebat di zaman ini adalah merupakan penyokong kuat Program Seksualiti Merdeka ini..?

Marina adalah penyokong kuat dan merupakan individu yang merasmikan Program Seksualiti merdeka pada tahun 2009...

kenapa pada masa tu Gay,Lesbian dan Zina tidak menjadi satu kesalahan pulak..?


Marina Mahathir sewaktu melancarkan Seksualiti Merdeka 2009


LamanWeb Seksualiti Merdeka meletakkan intipati ucapan Marina Mahathir di dalam logo iklan mereka


Marina Mahathir antara penyokong kuat program ini..

Marina mahathir ni dari pandangan lianglahad adalah merupakan seorang yang mahukan kebebasan dan hak samarata diantara gender..

memperjuangkan kebebasan rakyat..
lianglahad setuju sesangat..
tetapi kebebasan dalam soal hukum dan larangan sesama manusia yang telah ditetapkan oleh Allah,tidaklah dapat untuk lianglahad memberikan persetujuan kepada beliau..

mungkin juga kerana tahap didikan  agama yang diberikan oleh bapa beliau yang merupakan seorang pejuang bangsa melebihi agama telah menjadikan Marina Mahathir ni berperndirian sedemikian..


Lagipun besar kemungkinan pergaulan rapat Marina dengan orang kuat Sister in islam menyebabkan sedikit sebanyak beliau terpengaruh dengan pandangan yang agak kritikal..


Marina juga sudah lama memperjuangkan golongan gay di negara ini... 
beliau tidak suka sikap diskriminasi terhadap golongan yang menyerupai sikap kaum Nabi Lut ni...




Jadi UMNO..
simpan balik keris karat tu...
padamkan bara kemenyan tu..
sebab aku tahu lepas ni korang takkan berani bersuara punya...
nak lawan ayahanda dan bapa sekular yang korang sanjung selama ni ker..?
kah..kah..kah..

Nak perangkap Pakatan Rakyat..
last-last terkena gak kat diri sendiri..
Pakatan Rakyat tidak pernah menyokong batang tubuh Ambiga pun....

3 comments:

  1. dalang di sebalik dalang...anjur benda pelik2...masyallah..

    http://dzuandiey.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. buat ape la nk dibela glongan gay yg da terang2 haram dlm hukum ISLAM..hmm..manusia mmg pelik

    http://www.alkhattabbatik.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Marina Mahathir tu dah besar panjang bukan umur 11 tahun....pak dia sekadar boleh tegur kut....atau lu mau Dr. M pi bom anak dia..boleh bantai UMNO lagi.... Marina dan UMNO takdak kaitan......

    Dulu Marina Mahathir sokong perkara ni sebab takdak aganda politik...

    Ambiga dah lari lorong kut...agenda politik dan entah apa-apa lagi dah meresap masuk..tu yang sekarang ada org bangkang....sekarang apa yang betul pun tak tau.....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive