Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Friday, 18 November 2011

SUAMI SHARIZAT BUKTIKAN DAKWAAN PR NFC BELI SATU KONDO SALAH,NFC BELI 2 KONDO SEBENARNYA


Akhirnya..
suami si Sharizat ni mengaku bahawa Syarikat dia yang sepatutnya menggunakan duit pinjaman untuk projek Fidlot... telah pun membeli Kondo mewah di Bangsar..


Beliau yang ditemani oleh Peguam Datuk Seri Muhammad Shafee Abdullah berjaya membuktikan bahawa Pakatan Rakyat adalah penipu...
kerana selama ini pakatan Rakyat mendakwa NFC membeli sebuah Kondo mewah sahaja...

Sebenarnya...
Dato'Seri Dr. Mohamad Salleh Ismail,(suami Sharizat tu ler...)
mengakui bahawa Beliau membeli dua unit kondo mewah tersebut.. yang mana tiap satunya bernilai RM6.9 juta..

Konon-kononnya..
dia nak kata yang pakatan Rakyat salah lah tu..
ye lah,dia nak kata...
"orang beli dua unit,ada ker dia kata kita beli satu unit jer.."

Aku rasa ni dah kira pengakuan gila khinzir ni..

Aku rasa Ketua Wanita Cawangan UMNO di kampung-kampung yang sebelum ni berdebar dan bengang dengan pendedahan oleh Pakatan Rakyat mengenai Ketua mereka membeli SEBUAH KONDO MEWAH..

Sudah tentulah akan terkejut dengan pengakuan Suami kepada Ketua Wanita UMNO ini yang dengan selamber cipannya mengaku telah membeli dua buah kondo...
dah ler beli kondo mewah..
beli dengan duit pinjaman lembu pulak tu...

Harapan wanita-wanita UMNO di kampung-kampung yang mengharapkan satu PENAFIAN akan keluar dari mulut  Sharizat tu adalah sia-sia sekarang...
kerana segala pertuduhan itu telahpun diakui sendiri oleh Sharizat dan Suaminya...

kalau tak reti niaga..
tak reti menternak..
jangan berniaga...
dan jangan menternak...

mari kita tengok sini kalau lah duit RM250 juta tu diberikan kepada penternak biasa.. tengok artikel ini.. 

UMNO..
apa pun tak boleh...
kalau tak makan duit rakyat..
bukanlah UMNO namanya...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive