Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Wednesday, 30 November 2011

SHARIZAT YANG BELA LEMBU,TAPI DIA SURUH KAK WAN LETAK JAWATAN PULAK.


Sharizat gunakan pentas Perhimpunan Agung UMNO bagi mengalihkan isu yang sedang dihadapinya...

Apabila Sharizat tidak dapat lagi menyangkal dakwaan keluarganya sememangnya mendapat projek ratusan juta dan projek itu pula telah gagal tergolek...

Beliau menyuruh pulak Kak Wan dan YB Zuraidah letak jawatan...

Dia juga tak dapat nak menjawab kenapa kondo mewah dibeli menggunakan duit yang sepatutnya digunakan untuk ternakan lembu,sehingga menghabiskan RM13.8 juta untuk tujuan tersebut..
Sharizat kata dalam ucapannya..
dia dah tak larat nak senyum dah..
mungkin senyum dia tu senyum yang dibuat-buat supaya dia tak nampak marah,mengelabah dan resah ketika penglibatan keluarganya di dalam skandal pusat ternakan lembu fidlot yang memakan belanja sebanyak RM250 juta itu di dedah...

Makna dari kenyataan Sharizat tu adalah dia kini berada dalam tahap tertekan..
mungkin juga kerana dia bimbang sekiranya ada perwakilan yang secara spontan membahaskan isu lembu ni semasa perhimpunan agung UMNO yang sedang berlangsung ketika ini...

Kalau ada perwakilan yang membahaskan..
alamat jatuh dari kerusi tergolek kebelakang ler dia..

Untuk mengalihkan isu lembu supaya perwakilan Wanita UMNO tidak membincangkan isu lembu,maka Sharizat telah mengeluarkan kenyataan lain pula..


Malaysian Insider.

Siapa yang patut letak jawatan ni..?
Siapa yang menghabiskan duit rakyat..?
Siapa yang beli kondo mewah guna duit dari pinjaman mudah untuk ternak lembu..?
Siapa yang mendapat pinjaman mudah duit rakyat tapi gagal dalam perniagaan sekaligus merugikan duit rakyat?
Siapa yang menggunakan jawatan sebagai menteri dan mendapatkan projek ratusan juta bagi pihak suaminya..?

Yang aku sangat pasti...
yang menghabiskan duit rakyat dan menggunakan kedudukan untuk melobi projek tu
dah tentulah bukan YB Zuraidah.. dan juga bukan Wan Azizah...

Jangan nak alih isu sebenar wahai Sharizat...
Orang kampung pun sekarang dah ada internet...

Pembaca utusan dan penonton setia TV3 boleh le ko tipu...

3 comments:

  1. shahrizat jalil kembali ke era politik budak2...

    ReplyDelete
  2. tu larr masalah org kalah disuruh jd menteri..dahhh jd budak2....kan dh ckp dah...degil gak......ermmm...

    ReplyDelete
  3. Lembu memang lembu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive