Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Tuesday, 22 November 2011

PENGERUSI PUTERA UMNO SABAK BERNAM KENA TANGKAP KHALWAT?


Pada malam 18 Nov 2011 baru-baru ni kecoh di Sabak Bernam apabila dikatakan seorang yang berjawatan Pengerusi Putera UMNO Sabak Bernam telah ditangkap berkhalwat...

Ini bukanlah khalwat berseorangan seperti yang biasa dilakukan oleh para ulama' dalam mengingati Allah tu...

Tetapi ini adalah khalwat yang dilakukan bersama seorang gadis yang berumur 23 tahun...

Selain dari jawatan Pengerusi Putera UMNO tu..
beliau juga menjawat jawatan Timbalan Ketua Pemuda UMNO bahagian Sabak Bernam.

Diberitakan bahawa Pemimpin UMNO ni tertangkap semasa sedang melakukan aktiviti renggangan otot bersama gadis tersebut di dalam sebuah bilik hotel bajet Harbour View di Skinchan..
ini ler hotel tersebut...


Pemuda UMNO tu tertangkap apabila JAIS,Polis,dan Ahli Majlis Sabak Bernam melakukan operasi bersepadu mencegah maksiat di dalam daerah Sabak Bernam...

Mesti dia marah gila dengan JAIS tu sebab melakukan operasi cegah maksiat...
kah..kah..kah..
Korang nak gambar dia..?

korang cari sendiri gambar dia tu...

Apa yang aku nak bagitahu adalah gambar lelaki yang sebelah kiri yang berkepala botak tu bukanlah orang yang dimaksudkan...
"aci" yang pegang bendera tu lagi le bukan...
pandai-pandailah korang cari dan teka sendiri..



Gambar yang dibawah ni pulak..
aku hanya nak bagitahu bahawa,
brader RELA yang pakai topi kuning tu pun bukanlah mamat yang melakukan renggangan otot tu...
kah..kah..kah..


Lianglahad difahamkan bahawa..
UMNO Sabak Bernam kini diibaratkan seperti orang yang tengah tahan berak ketika berada di dalam komuter..
muka senyum.. tapi dahi berpeluh-peluh..

16 comments:

  1. ada... tapi takper ler... kita simpan dulu gambar tu...

    ReplyDelete
  2. engkau ni kelakar la..tabikkkk....

    ReplyDelete
  3. selalunya kalau org dengar perkataan liang lahad ni..bergerun habisss....tp bl baca info kat dlm nya....memang loyar burukkk..laa...

    ReplyDelete
  4. budak 23 tu keje kat intitut perakaunan negara ke..

    ReplyDelete
  5. Heheheeeeee ala buat senaman renggang otot tak cukup saksi mana blh cakap,,setakat jais tangkap diorang dalam bilik hotel,,tu yang anuar ibrahim siap buat video terhangat dipasaran tak pulak kome nak komen,,,mat sabu dengan bini orang,,,siap cakap kena ada 4 saksi,,,sama jugak ngan kes mamat ni,,,,nak cerita kena ada 4 saksi bro,,kalau setakat cerita sana cerita sini buat tambah dosa je,,,,heheheeee bukan ke menutup keaiban orang itu lbh baik,,,bukan nak memihak mana mana tapi tepuk dada tanya selera,,hari ni kita menunjuk mamat ni esok lusa kita pulak yang kena coz sekarang allah bayar cash tak ada kradit mcm dulu so renung2 kan jangan kerana parti kita lupa hukum,, bukan ke dalam islam dah cakap jangan membuka aib orang,,,

    ReplyDelete
  6. dah memang budaya umporno bab maksiat, judi, arak, bunuh orang, tipu, rasuah dan 1001 macam keburukan. tak payah tangkap pun orang dah tau itu kerja puak-puak umporno ni. berlakon baik konon dialah pembela bangsa, agama dan negara. bukti, dah 50 tahun lebih, umporno diberi mandat memerintah, malaysia bukan makin maju atau baik, tapi makin teruk, makin hancur. hancur umno.

    ReplyDelete
  7. Klu ade gmbar tunjuk ler..video Dan angkat sumpah pun org x percaya ni kan mcm ni punya cerita.. Cuba paham maksud khalwat dahulu sebelum keluarkan ape2 kenyataan...takut la tuhan skit klu nak buat fitnah..,

    ReplyDelete
  8. Aku dengar cerita menyatakan mereka ini mangsa keadaan. Mereka juga belum dibuktikan bersalah.

    ReplyDelete
  9. anak pr keluar parti24 November 2011 at 13:14

    asal yang buruk je umno,,asal yang haprak je umno,,adoi kesian ada lagi orang mcm ni tak berkembang langsung,,,tula kalau otak dah set umporno je sampai tak boleh fikir,,wei jalan yang ko guna sekarang duit sapa,pelancong asing datang malaysia ni naik rakit ke,,sekurang kurangnya mandat 50 thn umno jaga banyak perubahan,,tu mandat yang di pegang kelantan lbh 20thn tak pulak ko pertikaikan,,,konon zuhud tapi rumah menteri besar ada tv ada semuanya..tu tak pulak korang pertikaikan,,,bukit tinggi dah jadi rata tak pulak ko pertikaikan,patung-patung budha terbesar kat asia ada kat kelantan tak pulak ko nak hebohkan padahal kata negeri islam negeri berkebajikan..tapi apa perubahan yang diorang buat,,,kat selangor sendiri banyak sangat ke perubahan semenjak pr memerintah,,masukla jalan2 kampung berlubang sana berlubang sini,,itu tak pulak bn cakap pr makan duit rakyat,pasir dikorek sampai habis,aset selangor yang semangkin susut,hutang semangkin tinggi itu kerajaan mana,,kerajaan umporno jugak ke,,sekurang kurangnya kerajaan yang ko panggil umporno nila yng bagi ko kesenangan,kerajaan umporno ni jugak yang bagi kemerdekaan,,selangor,kelantan,dan sewaktu denganya bagi apa kat rakyat,,,kalau selangor dapatla sekandang babi bernilai jutaan ringgit jadila kan ada jugak perubahan lagi satu selangor dah bayar belum hutang dengan tesco warga emas dah guna barangnya kang tak pasal2 diorang guna barang haram,,itu kalau umporno yang buat mau di hebohnya sampai ke PBB,kena sendiri senyap bila ditanya tolak sana tolak sini ceet podala,,,kalau dah namanya parti sama je...tak yah cakap banyak tunjukkan perubahan yang dibuat 5 negeri yang di perintah pr,,,sampai hal agama pun pr blh mempermainkan malula sikit mana perginya pas kata parti islam,,,tapi bila islam diperkotak katik senyap,,ada tak ada hasan ali,,,tabik kat dia sanggup pertahankan yang lain mana,,podah pung pang pung pang hasil tarak malula wei

    ReplyDelete
  10. Takde bukti sahih. Jika setakat gambar berjalan-jalan bukan bukti namanya. Jika bukti sahih mcm Anwar bersetubuh dgn pelacur China..ada rakaman videonya..jelas muka dia. Ini setakat gambar letak anak panah apa barang...Jgnlah nak fitnah hanya krn nak pilihanraya & mungkin yg difitnah ini bakal calon..

    ReplyDelete
  11. Kesianya lah kalau kita ni tidak dpt berfikir secara logik dan menepikan undang2 yg ditetapkan oleh sang maha pencipta dan maha melihat.jgn la bersikap sudah terang lagi bersuluh.kalau dah ditangkap dua individu opposite sex berduaan dlm bilik hotel budget cmtu, niat dan tuduhan apa yang kita boleh fikirkan mereka nak atau pun sudah lakukan,buka mata la wei....xkan mereka nak mendalami ilmu suluk atau pun berzikir.sy juga ahli umno dan syg umno sampai bila2.wahai pecinta UMNO pejuang kaum melayu semua berfikirlah dgn penuh kesedaran gunakan kewarasan akal manusia islam yg dirahmati ALLAH SWA,pilihlah calun yang benar2 layak utuk jadi pemimpin.Jgn terlalu obses menyokong calun berdasarkan sentimen dan juga teman baik kita....apa yang sudah pasti ramai diantara anda sebenarnya jauh lebih berpendidikan dan lebih berwibawa drp individu yg anda ingin calunkan ini.....MASIH BELUM TERLAMBAT KAN////////

    ReplyDelete
  12. apa yang kau cakap tu anonymous saad,,,aku tau laa hang tu penyokong kuat umno tak payah laa nak buat lawak... apa yang terlambat??....nak pilih calon????..
    bagi aku calon yang berpegang pada agama islam adalah pilihan aku tak kira siapa dia parti mana asal dia mesti utamakan islam..

    ReplyDelete
  13. kalau x tau hjung pangkal jangan nk wt cetar...wat tambah dosa je..ape pon UMNO x ada kenamegena dlm ini ceter..hidup UMNO

    ReplyDelete
  14. tolong explain nama penuh mamat sabak bernam ni boleh tak? takde nama penuh pon.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive