Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Saturday, 5 November 2011

JAMBUL ROSMAH TETAP JUGA MENGHIRUP UDARA MEKAH


Pemimpin kita ni sekarang sedang menunaikan ibadah haji..
bagus ler kalau sedar diri tu hanyalah hamba..
lagi pun mungkin dia merasakan ini tahun terakhir dia sebagai PM..

Jadi kalau pergi tahun ni sebagai PM dapat jugak kemudahan-kemudahan yang duit rakyat telah sediakan buat dirinya..
kalau pergi selepas kalah nanti kena bersesak-sesak dengan orang ramai pulak ye tak..

Apa pun bagus ler Najib dan isteri kesayangan beliau tu sempat menunaikan ibadah haji..
Tapi yang tak syoknyer..
bini dia tak macam orang nak pergi ke Mekah..
senang cerita tak macam orang muslim yang lain bila mereka nak menunaikan haji..
kak mah ni ibarat macam orang nak pergi makan angin jer..

Ingatkan jambul dia tu hanya dapat dilihat disaat akhir ketika dia nak berangkat ke tanah suci.. 
rupa-rupanya,jambul dia tu tetap juga mahu ditunjukkan semasa di tanah suci..
mungkin nak bagi Pak Arab tahu kot..
ini malaysia style...



Aku harap Kak Mah dapat hidayah semasa di sana...


23 comments:

  1. jenih ketegag sepasai,
    ada menteri jaga agama,tapi bodoh piang,lagu ni ustaz amno....mampuihhhh!!!!

    ReplyDelete
  2. hehehe... bodoh piang menteri agama tu... dapat gaji besor2 langsung tak berani tak tegoq pemimpin... padahal bukan pemimpin pun.. bini pemimpin jer..

    ReplyDelete
  3. menteri agama kata "mampuih pi kat dia,tanggungjwb laki dia. Laki dia kata"dengan Allah pun dia tak takut,tambah dgn aku....dah la aku takut kat dia...

    ReplyDelete
  4. itu mungkin rambut palsu kot..he..he

    ReplyDelete
  5. selangkah isteri keluar tanpa menutup aurat maka selangkahlah suaminya menghampiri neraka....

    ReplyDelete
  6. menteri jaga agama kuda kayu.esok dia la yg kena balun kuat.

    ReplyDelete
  7. gemoknya jari2 kak mah..? kih3.....!
    kah mah...kak mah...
    apa nak jd la dgn hang ni...laki hang pun tak mampu nak tegur hang kan...!
    sian pokjib!

    ReplyDelete
  8. Jamil Khir nak tegog ! kena hantar masuk kem balik lah jawab nya .

    ReplyDelete
  9. cincin mutiara tu beli di Perth baru-baru ke?

    ReplyDelete
  10. Jamil Khir klo tegur mahu kena lucut jawatan.. ha..ha..haa

    ReplyDelete
  11. patut menteri kena tegur!kenapa x tegur!!! sebab apa,jawatan yg dia sandang tu berbaloi dengan gaji sebab tu diam walaupun dia sendiri tau tu x tutup aurat...lu tanggung la fenomena tu,gua kalau tengok muka rosmah ni memang menyampah..konon nye dia la hebat g haji boleh buat gaya macam tu...kau tunggu la nanti kat akkhirat!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  12. Betul...tunggu lah balasan yg kekal di akhirat nanti...di dunia BN sanjung...di akhirat syaitan senyum...

    ReplyDelete
  13. Korg perasan tak ape yg korg lakukan. Korg kata balasan akhirat menunggulah... apelah... tp korg sedar tak perbuatan korg yg keluarkan kata2 camni dah mendekatkan diri ke arah jalan yg sama seperti diorg pilih. aku tak kata korg bersalah utk marah dgn perbuatan diorg tp kita sendiri kene pisahkan soal agama dgn politik. sebelum cerca org lain, bykkn muhasabah diri... doakan mereka supaya melakukan tugas dgn penuh tanggungjawab dan meninggalkan perkara2 yg dilarang oleh agama... semoga doa kita diangkat oleh Allah s.w.t... jgn lg kita keluarkan caci maki tapi berilah kata nasihat yg sesuai...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sgt setuju dgn pendirian kau. syabas! ada lg org yg brfikirn mcm ni.

      Delete
    2. btol 2 ckp ko..tp kita sbgai rkyt ko rs mmpu t\tgok n berdiam diri jer kerr..???mereka 2 adalah pmimpin..pemimpin kot!!cm mn nk pimpin klo diri sndiri pon x pimpin..kita ni ank buahh..ank buah??ko espect kita just nk tgok je ke..mstilaaa kita nk tgok pmimpin kita ptuh kpd ALLAH,berakhlak baik mencegah kmungkaran..ank buah x boleh nk tgor ngn cara lntang cm ni je laaa diorg nk mnunjukkan ketidakpuasan hati terhadap pmimpin..

      Delete
  14. lantak dialah nak pakai gena pun. depa tu perjuangkan islam. buat apapun dosa tak lekat. tak percaya ka dengan depa? kang kena hambat keluar dari bumi malaysia padan muka hampa. (ugutan tahap tertinggi )

    ReplyDelete
  15. Saudara-saudara dan Saudari-saudari Yang Di Hormati
    Bahawa MCA Gombak pegurusi YIP KUM FOOK dan anaknya Yip Jiun Hann (Permuda MCA Gombak) bukan sahaja menggunakan kuasanya menghisap wang KUIL BUDDHA SAMNAK SAMBODHI(Thai) No: 19 Jalan 38 Taman Desa Jaya, Kepong, Kuala Lumpur, Malaysia. Tetapi lebih dahsyat, ialah menipu wanita-wanita dan merosakan keluarga orang lain. Mereka sebenar-benarnya orang yang jahat dan tak bermoral

    Saya mengemukakan kesal yang benar ini, tujuan ialah harap orang ramai, khasnya wanita dapat mengambil perhatian supaya jangan terjerat oleh manis-manis mulutnya akhir akan meninpa kerugian dan kesakitan yang besar

    马华公会鹅唛區会主席叶金福律师与马华公会鹅唛區会叶君瀚青年圑長, 不但无耻的利用KUIL BUDDHA SAMNAK SAMBODHI(Thai) No: 19 Jalan 38 Taman Desa Jaya, Kepong, Kuala Lumpur, Malaysia.宗教之名捞取权和私利之外, 叧一大罪悪是, 他们仗着权势, 甜言蜜語, 誘骗良家少女, 骗财骗色, 三妻四妾, 破坏别人的家庭. 父子两人, 无悪不做, 实是大色狼, 大老千,缺德的败娄.

    今天我把实事公告大家, 是希望公众, 特别是良家少女, 要多多小心, 提防这一娄假面具的佛教徒, 以免一失足成千古恨.

    Brother And Sister Of the respectfully
    That YIP KUM FOOK, MCA Gombak chairman and his son Yip Jiun Hann (Youth MCA Gombak) they are not only used of power to suck Temple’s money of SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE(Thai) No: 19 Jalan 38 Taman Desa Jaya, Kepong, Kuala Lumpur, Malaysia. But far worse, they are cheating women and make people family broken. They truly wicked and immoral

    Bring forward. I regret that this is true, the purpose is to hope for public, and especially women take care not to be trapped by the end of sweet mouth will override of great loss and pain

    ReplyDelete
  16. kita manusia biasa tak boleh larang,krana tu fashion mereka.Tapi kelak Allah akan beri pembalasan kepada umat nya yang jahil.

    ReplyDelete
  17. hani erwan sarbini31 August 2012 11:40

    Allah lebih mengetahui apa yang kita lakukan.Kita tidak dapat memerhatikan kita sendiri,tetapi orang lain dapat memerhatikan kelakuan kita.Ada perhiasan wanita bagi lelaki,itu hak dia,kita mencegah mereka lakukan.

    ReplyDelete
  18. budget ko tu buka aib orang.. buat blog fitnah sana sini.. mulia sangat? em.. takde bezanya kot kau dengan rosma.. boleh terima?

    ReplyDelete
  19. Ada orang keMekah dan pulang dengan kemenangan. Ada yang pergi hanya sia sia. Rosmah dengan Najib pi Mekah buat semak tanah suci je.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive