Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Sunday, 23 October 2011

VIDEO GADAFI DISAAT AKHIR NYAWANYA.


Video yang menunjukkan Gadafi ini ditahan dan dipukul,diseksa sehingga mati amat menyedihkan kita..
mungkin benar dia zalim..
kerana selama ini itulah yang digambarkan oleh media barat..
dan mungkin juga tidak sezalim seperti yang digambarkan..

Aku secara jujurnya tidak tahu mahu percaya dia zalim atau pun tidak..
kerana maklumat yang sampai,datang dengan bermacam-macam fakta dan cerita..

Tapi apa yang aku tahu,kita tidak boleh menyeksa tahanan,
lebih-lebih lagi apabila tahanan tersebut merayu supaya dia tidak diapa-apakan..

semua perkara ini ada diajar dalam Islam,
sekiranya kita hendak contoh dizaman Nabi,maka bacalah kisah selepas peperangan Badar..

Seorang demi seorang pemimpin Islam dan pejuang-pejuang Islam telah mati dibunuh..
Barat bersorak gembira..
orang Islam pun bersorak gembira..
barat gelar "orang-orang" ini sebagai pengganas..
orang Islam pun melabelkan "orang-orang" tersebut sebagai pengganas..

Siapa pun yang mati terbunuh atau dibunuh..
Islam tetap kalah..
kalah kerana sikap orang Islam sendiri..

13 comments:

  1. apa bezanya pihak yang menahan gadafi dengan gadafi.....sama saja zalimnya...

    ReplyDelete
  2. tu ler pasal.. ganas sangat dorang tu

    ReplyDelete
  3. Mayatnya nampak tenang dan dilihatkan kepada seluruh dunia siapakah yang zalim sebenarnya... Wallahualam.

    ReplyDelete
  4. Gadhafi pergi ..tapi di ganti oleh BONEKA BARAT!

    ReplyDelete
  5. tepat sekali... lepas ni arab dah tidak digeruni lagi dah sebab orang baru yang dilantik adalah dari kalangan yang pro barat..

    ReplyDelete
  6. klupun ghadafi zalaim, kenapa kita nak ikut perangainya turut zalim menyeksa beliau sblm dibunuh. sepatutnya dia dibawa kemahkamah keadilan, tindakan menyeksanya samalah kita spt binatang rimba tiada peraturan dan undang2.

    ReplyDelete
  7. arab bodohhhhhh.....next....iran.

    ReplyDelete
  8. kalau mereka itu orang2 Islam adalah lebih baik tenaga dan kekuatan mereka digunakan untuk turut sama melawan regim zionis israel.

    ReplyDelete
  9. Jika Iran selepas ini, mungkinkah jihad, perang sabil besar-besaran akan berlaku? Ia akan menguji tahap keimanan umat Islam...

    ReplyDelete
  10. benda2 mcm ni akn mnimbul kn pperangan...ya la.ap bla ngra len nmpak prngai org arab bt prkra yg dak msuk akal sprti bgni mrka akn ikut2 bt sprti ini jga..mgkn mrka tdak akn bt bgni trhdap pmimpin ke ap ke..tpi mrka akn bt trhadap org sekeliling mrka..

    ReplyDelete
  11. Pembunuhan sesama manusia adalah dosa besar.Orang yang mangaku tidak ada dosa adalah pembohong dengan itu,manusia ini tidak layak untuk menghakimi sesama.

    ReplyDelete
  12. kasihan aku tgk...beliau tdk di adili dgn adil...maha suci Allah...

    ReplyDelete
  13. alah iran tu sama je macam yahudi nama islam tapi akhlak macam orang kafir..lepas ni harap jangan ada antara kita yang berbangga dengan iran yek..apa2 pun takziah kepada gadafi..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive