Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Wednesday, 5 October 2011

TEROWONG MRT DILENCONG KERANA RUMAH VIP.



Terowong untuk laluan MRT terpaksa dilencongkan kerana rumah VIP...
mengikut plan asal,rumah VIP tersebut berada di laluan asal projek terowong MRT..
namun,diberitakan bahawa,laluannyer telah diubah...
terowong dilencongkan dari plan asal projek..

ARTIKEL

 meh kita tengok kejap tang mana lencongan tu dilakukan...


nampak macam ada tolak ansur dikalangan orang-orang yang terlibat dalam projek tersebut..
walaupun projek dah dijalankan...
kerja-kerja BOLEH dihentikan supaya VIP tersebut boleh tidur dengan tenang dan lena...

untuk mengalihkan projek sebesar itu,VIP tersebut perlulah ada KABEL yang besar,kalau tidak,takkan maunya dibuat lencongan baru...

kalau kena kat rumah korang...
berdemolah.. 
tunjuk perasaanlah.. tak maunya dorang layan...
kalau korang buat mogok lapar pun,
alamat sampai mati kebulurlah korang,namun tetap jugak takkan diubah laluan tersebut...

bezanya...
dia VIP....
kita rakyat Marhaen....

cuma aku terfikir....
kalaulah,mereka-mereka ni semua sanggup bertolak ansur dalam kes-kes yang lain....

dan bila bercakap soal tolak ansur ni.. 
membuatkan aku teringat tentang Surau Al-Rahmaniah, Kampung Berembang..
kalaulah pihak berkuasa bertolak ansur....
kalau lah.....
sudah pasti tidak akan jadi seperti ini...






kita hanyalah rakyat bawahan...

1 comment:

  1. 请远离马华党员 叶金福!

    敬爱的马华公会中央领导層,
    现在世界各先进国都盡力保存佛教的文化和保护佛教的僧侶,但马华公会鹅唛區会主席叶金福律师 (Yip Kum Fook, MCA Gombak Chairman) 却反其道而行, 帶一般流垊到佛教埾地(SAMNAK SAMBODHI THAI BUDDHIST TEMPLE, NO: 19 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA KEPONG 52100 KUALA LUMPUR, MALAYSIA)試圄摧毁佛教文化, 挑衅和打架, 并电招警方人員要扣留佛寺沙彌, 这种不按佛教條规, 軽视佛教精神的行动, 对世界佛教信徒实有侮辱之举, 的确令人不敢恭维.

    除此之马华公会鹅唛區会主席叶金福律师 (Yip Kum Fook, MCA Gombak)也利用杖势, 連众人朝拜的印度廟TAMAN DAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR 放火燒毁把土地佔为已有, 马华公会鹅唛區会主席叶金福律师 (Yip Kum Fook, MCA Gombak Chairman)这种冒犯宗教的不良行为, 已引起廣大的大马人民愤怒而不满, 所以, 在耒屇的大选, 希望马华公会的中央领神, 能深明大義, 对此娄党员, 最好疏薳距离, 以免影响选票, 造成马华公会大大的败北, 遗恨江山此致, 并祝安康, 工作快乐.

    Sponsors by Lawrence Tan Subang.....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive