Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Tuesday, 4 October 2011

SAKSI MISTERI KES FITNAH LIWAT GUSARKAN BLOGGER UMNO.


Saksi misteri kes fitnah liwat siri kedua memang menggusarkan pasukan pendakwa...
tak cukup dengan itu...
blogger upahan UMNO juga kelihatan resah gelisah...

5,6 blog yang pro UMNO yang aku kunjungi memang jelas menunjukkan keresahan dorang..
walaupun dorang cuba buat lawak-lawak bodoh nak mampus,tetapi sebenarnya dorang cuba meng'cover'kan kerisauan dorang jer..

Pasukan pembela mendakwa bahawa esok mereka akan menampilkan seorang saksi misteri..
Peguam Sankara Nair menyatakan bahawa pihaknya akan memanggil seorang saksi baru esok namun enggan menyatakan nama individu terbabit.

Peguam Sankara Nair hanya berkata individu itu akan memberi keterangan selepas ketua pengarah Jabatan Kimia Lim Kong Boon berbuat demikian.

Sankara yang ditemui wartawan di luar mahkamah berkata saksi berkenaan bukan saksi alibi dan tidak berada di senarai saksi pendakwaan.

 
"Esok kita akan bawa saksi baru beri keterangan. Tapi kita tidak mahu beritahu nama untuk elakkan tekanan kepada dia oleh pihak tertentu," katanya.



Bagi aku...
siapa pun saksi misteri tersebut..
kita tetap akan ketahuinya esok...
tapi yang peliknya kenapa bloggers upahan UMNO pulak yang naik meroyan..?

Yang kelakarnya,ada blogger upahan UMNO yang teka saksi tu  Wan azizah.. 
ada jugak yang kata Ezam yang akan dipanggil..
ada juga yang kata saksi tu adalah antara orang yang tersenarai sebagai saksi dalam kes FITNAH LIWAT YANG PERTAMA...

Eh,siapa pun dia tu...
yang korang semua nak mengelabah tu apahal...?
 

1 comment:

  1. 请远离马华党员 叶金福!

    敬爱的马华公会中央领导層,
    现在世界各先进国都盡力保存佛教的文化和保护佛教的僧侶,但马华公会鹅唛區会主席叶金福律师 (Yip Kum Fook, MCA Gombak Chairman) 却反其道而行, 帶一般流垊到佛教埾地(SAMNAK SAMBODHI THAI BUDDHIST TEMPLE, NO: 19 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA KEPONG 52100 KUALA LUMPUR, MALAYSIA)試圄摧毁佛教文化, 挑衅和打架, 并电招警方人員要扣留佛寺沙彌, 这种不按佛教條规, 軽视佛教精神的行动, 对世界佛教信徒实有侮辱之举, 的确令人不敢恭维.

    除此之马华公会鹅唛區会主席叶金福律师 (Yip Kum Fook, MCA Gombak)也利用杖势, 連众人朝拜的印度廟TAMAN DAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR 放火燒毁把土地佔为已有, 马华公会鹅唛區会主席叶金福律师 (Yip Kum Fook, MCA Gombak Chairman)这种冒犯宗教的不良行为, 已引起廣大的大马人民愤怒而不满, 所以, 在耒屇的大选, 希望马华公会的中央领神, 能深明大義, 对此娄党员, 最好疏薳距离, 以免影响选票, 造成马华公会大大的败北, 遗恨江山此致, 并祝安康, 工作快乐.

    Sponsors by Lawrence Tan Subang.....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive