Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Tuesday, 4 October 2011

NAZRI SAHKAN CINCIN "ROSMAH" USD24JUTA BENAR-BENAR WUJUD!


Kastam telah mengesahkan bahawa,cincin "rosmah" yang berharga USD24juta sememangnya benar-benar wujud..
bukan rekaan,bukan tahyol dan juga bukan sekadar lawak...
ia memang wujud!

Dalam jawapan bertulis kepada Lim Lip Eng (DAP-Segambut), Menteri di Jabatan Perdana Menteri berkata, Kastam Diraja Malaysia mengesahkan bahawa cincin itu telah dikembalikan beberapa hari kemudian kepada syarikat miliknya.
Cincin yang berharga USD24 juta itu yang dirujuk ke atas nama bini Najib,kalau tak percaya rujuk sini.

dikatakan telah dihantar pulang selepas beberapa hari berada di negara ini...

Satu yang memeningkan kepala rakyat Malaysia adalah mengapa cincin itu dialamatkan ke atas nama Rosmah..?
kenapa..?
dah takde nama lain ker nak diletakkan didalam alamat tu..?

adakah benar "pembelian" tidak berlaku..?
atau lebih tepat lagi..
adakah pembelian tidak dapat dilakukan kerana tembelang sudah pecah..?

9 comments:

  1. zaman fitnah ..memfitnah ni apa-apa pun boleh jadi.. boleh jadi saja-saja nak memburukkan nama kerajaan .. buat taktik macam-macam .. asal dapat burukkan orang dan dapat menambahkan keburukan orang.. melayu sekarang islam kat ketayap, songkok dan tudung je...

    ReplyDelete
  2. cuba lah terangkan macam mana nama rosmah boleh ada kat alamat cincin tu..?

    ReplyDelete
  3. Mungkin Rosmah hendak beli tapi dia tersilap harga. Dia ingat harga RM24 juta. Rupa-rupanya USD24 juta. Duit simpanan dr zaman remajanya tdk mencukupi. Jd pulang blklah sementelah barang-barang yg dibeli dari US boleh dipulangkan dlm masa 30 hari dari tarikh pembelian jika tidak berpuas hati, Ini andaian saya saja kerana dari lapuran The Malaysian Insider, Nazri tdk menerangkan jg siapa yang membawa masuk cincin itu, untuk apa, kenapa dipulangkan, adakah nama Rosmah digunakan oleh anasir-anasir jenayah untuk menjayakan aktiviti haram mereka dan jika digunakan, sudahkah tindakan diambil, apa jenis tindakannya dan apa kemajuan tindakan itu. Tanpa penerangan terperinci saperti ini, rakyat akan tetap berbicara mengenainya. Kesian Rosmah dan Najib!

    ReplyDelete
  4. aku terima alasan ko tu kah..kah..kah..

    ReplyDelete
  5. kalau ikut logik takkan susah sangat nak bawa cincin tu dlm bag datin sri rosmah mengapa perlu post ke alamat rosmah... Datin sri rosmah ni setahu saya bijak sangat orangnya

    ReplyDelete
  6. Setuju Dtn Rosmah memang bijak membazir. Dgn itu dia top liabiliti kpd UMNo

    ReplyDelete
  7. Cam mna hah dy simpan duit dri kecik,aku nk tanya rhsia kejaan dy laa..

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive