Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Thursday, 27 October 2011

IBRAHIM ALI DESAK MCA DAN GERAKAN BERKAWAN DENGAN PERKASA


Ibrahim Ali semakin terdesak dengan kedudukan beliau menjelang PRU13 nanti..
beliau pun rasanya sudah jelas dan faham bahawa beliau tidak mungkin akan menjadi calon mewakili BN..

Tapi walaupun macam tu..
logik ker Ibrahim Ali nak desak supaya pemimpin-pemimpin BN supaya berkawan dan berbaik-baik dengan Perkasa..?
Ibrahim Ali gesa MCA dan Gerakan supaya berkawan dengan Perkasa... hehehe...

tu kira macam nak ngugut secara halus ler tu..
supaya Najib selaku pengerusi BN jadi takut...
dan terus mahu berbaik-baik dengan Ibrahim Ali dan terus menjadikan dia calon BN dalam PRU13 nanti...
kah..kah..kah..
pak him..pak him..

TMI

Kalau BN mencalonkan Ibrahim Ali sebagai calon mereka dalam PRU nanti,maka seolah-olah BN telah mencalonkan Rosmah Mansor sebagai calon PRU I3...

Memang akan kalah punya.. kalau kedua-dua dicalonkan..
cuma bezanya kalau kak mah jadi calon,
orang-orang miskin kat kampung mungkin akan dibekalkan dengan beg tangan Hermes Birkin...

sekurang-kurangnya,dapat ler juga letak pucuk paku,petai,pucuk pegaga dalam beg tu...
kira-kiranya lebih kurang macam beg ni ler yang mungkin dorang akan dapat...

kak mah punya ada sama macam ni tapi kaler pink kalau tak silapnya..
Menjelang PRU 13 ni..
katak-katak semuanyer tak senang duduk...
ada yang nak bakar gereja..
ada yang ugut orang supaya berkawan dengan mereka..
ada yang sanggup jadi munafik menyokong sekular sedangkan dulunya dia yang menentang sekular..

perasan gak yang sekarang ni selalu hujan...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive