Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Monday, 17 October 2011

APA DENDAM KESUMAT ADMIN RTPJ INI KE ATAS KOTARAJA?


Semalam aku dah janji nak ceritakan kenapa Group RTPJ beriya-iya sangat nak hancurkan Parlimen Kota Raja..

kalau ikutkan aku.. 
dah malas nak beri publisiti murahan kepada dorang ni..
tetapi disebabkan aku dah janji dan juga disebabkan "orang-orang atas pagar" perlu diberikan penerangan, maka kini aku menunaikan janji aku..

Sebenarnya...
kalau korang ikuti kisah dan perjuangan group ini,mereka kelihatan mempunyai dendam kesumat yang amat sangat terhadap Parlimen Kota Raja...
termasuklah Dun Sri Andalas yang dipegang oleh Dr.Xavier.. 
kenapa ek..?

RTPJ meletakkan calon mereka ini untuk bertanding di Parlimen Kota Raja..
dalam fb dia ni guna nama Jaksa kota raja


dia ni sekarang telah digantung keahlian didalam PKR..
dia digantung dari PKR kerana membuat beberapa tindakan yang tidak sepatutnya, 
antaranya cuba menghuru harakan keadaan semasa pemilihan PKR...




kalau mengikut cerita dari 3,4 orang dari parlimen kota raja malam tadi,mereka mengatakan bahawa si Hanafiah ni takkan boleh ke mana-mana pun dalam politik..
cakap tak pandai,buat kerja pun "kureng",apa yang "kureng" tu tak pulak aku tanya lanjut... 


Projek ikan keli yang dibantu oleh Xavier pun sekarang ni dah terbengkalai..


dan mereka juga mengatakan bahawa semasa pemilihan PKR yang lalu,Calon RTPJ yang mahu menentang pemimpin Pakatan Rakyat ini telah masuk menjadi group Kotapan... 
kotapan ni manusia tau... bukan kain kapan... (aku waktu mula-mula dengar nama dia aku ingatkan dia ni kapten kapal..)


siapa kotapan ni pulak..
kotapan adalah orang yang mencabar Xavier sebagai ketua Cabang PKR Kota Raja semasa pemilihan tersebut.. 

kotapan ni pada waktu tu,dikatakan hampir sahaja tidak dapat bertanding kerana terdapat "masalah kewangan"...
tetapi masalah kewangan dia yang berjumlah RM30K tu telah diselesaikan sejurus sebelum pemilihan tersebut..

mana dia dapat duit..?
korang tanya sendiri kat dia..
apa-apa pun Kotapan telah kalah dalam pemilihan itu..
nak tahu "ensem" tak kotapan tu korang tengok gambo ni..




dari semenjak itu, kotapan ni menyerang PKR terutamanya Dr.Xavier..

kerana itulah group fb yang kononnya menyokong PR ni beriya-iya berdendam dengan Kota Raja...
semuanya hanyalah berkisar dendam peribadi sorang dua jer...


Kotapan berdendam dengan Xavier..
maka digunakannya individu yang bencikan Xavier iaitu hanafiah untuk melaksanakan gerak kerja bersama group RTPJ yang mana beliau adalah salah sorang adminnya..


sebagai balasan...
hanafiah dinamakan sebagai calon untuk menentang Xavier..
bahaya ker Hanafiah ni...?
tak bahaya langsung..


Sumber dari Dr.Xavier mengatakan,
Dr.Xavier kata jika calon rtpj ni nak menentang  beliau atau pemimpin pakatan rakyat yang lain.. 
biarkan.. jangan dilayan..
kerana itu hanya mempopularkan mereka sahaja...
itulah antara yang dikatakan oleh Dr.Xavier terhadap isu ini menurut satu sumber....

lepas ni rasanya kalau tak ada apa-apa,lianglahad malas nak buat post pasal dorang lagi..
kerana apa yang lianglahad perhatikan adalah,mereka ini hanya mahukan glamer sahaja..
tapi tengok pada keadaan ler... 
kalau perlu,kena buat jugak..


tapi korang kalau berpeluang...
tanyalah kat dorang sumer ni,kenapa serang pakatan rakyat pada saat pilihanraya semakin hampir ni...?
kah..kah..kah..kah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive