Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Friday, 23 September 2011

UMNO NAK TUNDUK BILA MCA UGUT TENTANG HUDUD..?


Presiden MCA yang sememangnya dikenali sebagai orang yang benci kepada Islam sekali lagi mengulangi pendirian beliau bahawa beliau tidak mahu hudud dilaksanakan di negara kita ini..

Parti sahabat baik kepada UMNO yang membela bangsa itu mengugut UMNO bahawa MCA tidak akan bersama dengan UMNO sekiranya kerajaan berhasrat mahu melaksanakan hudud... 

belum apa-apa lagi MCA dah bagi amaran... maka UMNO pun sekali lagi jadilah "daun duri semalu"... 
kalau disentuh,menguncuplah ia..
kah..kah..kah..

BACA ARTIKEL INI.


Soi Lek ni memang tak boleh dibuat gurau dalam bab hudud dan Islam ni..
memang jelas ler dia ni anti "bebenor" kepada Islam.. 

Tapi Soi Lek gembira kerana pemimpin UMNO semuanya tidak mahukan hudud.. (baca kenyataan Soi Lek di atas) 
setahu aku,setiap umat Islam perlu ada sebesar zarah didalam hati  mereka menyokong hukum Allah yang diturunkan melalui wahyu itu..

kalau ada warga baru malaysia ni yang belum tahu apa MCA ni...MCA ni adalah parti didalam BN,parti yang menjadi sahabat baik kepada UMNO...

persamaan kedua-dua parti ini adalah masing-masing tak mau hukum Islam...
walaupun mereka ni berlainan agama..
UMNO dan MCA sama pendapat dalam bab hudud,mereka sama-sama "TIDAK MAHU HUDUD!!" 
cuma mereka berlainan agama sahaja...

Korang nak sokong lagi ker UMNO yang "mengecut" dengan MCA bila bercakap tentang hukum Allah ker..?

2 comments:

  1. TGNA dah kata PAS tetap mahukan hudud, walaupun sekiranya DAP menolak... umno ada bran..?

    ReplyDelete
  2. jd kenapa masih berkawan dgn KARPAL dan DAP yg terang2 anti hudud??PAS perlu berdiri sendiri..aku sokong PAS dan HUDUD...tp PAS msti berdiri sendiri..ketua negara perlu lah ulamak..kenapa anwar??anwar jd la penasihat ke ape ke..kan tanggungjawab seorang ulamak, imam untuk mengetuai..so aku sokong ulamak jd PM.bkn anwar..boleh ke mcm ni?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive