Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Saturday, 10 September 2011

TERUS HINA ISLAM,JINGGA 13 MOHON MENGADAP YANG DIPERTUAN AGONG


Jingga 13 nampaknya telah melakukan gerak kerja yang tersusun dan rapi di dalam membawa isu 
penghinaan terhadap Agama Islam, 
penghinaan Nabi Muhammad SAW dan juga 
penghinaan kepada Allah SWT ini ke atas..

penghinaan ini sebenarnya dah lama ada dalam internet kita ni,tapi yang aku herankan tu adalah, masih ramai lagi yang  tidak sedar akan kewujudan blog yang menghina kesucian agama Islam ini.. mungkin jarang bukak internet kot..

penghinaan yang dimaksudkan adalah penghinaan  melampau yang telah dilakukan oleh blog "mak cik hajjah sitt al wuzara" terhadap kesucian agama Islam,Nabi junjungan kita dan juga terhadap Allah yang Maha Esa..

kalau korang tanya aku, antara isu komunis dan isu hina Allah ni yang mana lebih penting dan utama.. 

dah tentu aku akan jawab isu hina Allah lebih wajib diberikan keutamaan..

pada 7 sept yang lepas...
JAKIM menolak dengan secara selamba dan berlagaknya terhadap  percubaan Jingga 13 untuk menyerahkan memorandum berkenaan hina islam di internet..  baca sini.

tindakan JAKIM yang tidak mahu menerima memorandum tersebut disambut dengan paluan kompang oleh makcik hajjah sitt al wuzara tu.. 
baca twitter makcik celaka ni..





Namun,aku tengok Jingga 13 ni tidak berhenti setakat itu sahaja..
aku difahamkan bahawa mereka ini akan menghantar permohonan  untuk mengadap Yang Di Pertuan Agong pula...

permohonan itu dikatakan akan dihantar pada isnin depan ini iaitu pada 12 September 2011...



aku memang sokong isu penghinaan terhadap agama Islam ni
dipandang sebagai isu yang serius oleh semua pihak..


umat Islam di Malaysia "terlalu cool" terhadap isu ini..
apalah yang dah jadi pada iman kita ni...
alahaaiiiii....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive