Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Friday, 30 September 2011

SKMM BUAT SEOLAH-OLAH NABI MUHAMMAD TIDAK PENTING


Aku ucapkan terima kasih kepada SKMM kerana telah melakukan sesuatu bagi menghentikan dan menjejak blog yang hina Islam "Mak Cik Hajjah Sitt Al Wuzara".. 

berikutan penghinaan terhadap Allah dan juga Nabi Muhammad itu,NGO Jingga 13 telah menghantar memorandum kepada SKMM dan JAKIM..

tetapi JAKIM tidak mahu menerima memorandum tersebut kerana pegawai polis yang mewakili JAKIM mengatakan kepada Jingga 13 bahawa penghinaan terhadap Islam bukanlah dibawah tanggungjawab JAKIM...

bila diteliti dengan mendalam,rupa-rupanya JAKIM lebih utamakan kek lapis.. 
hal-hal lain JAKIM boleh tolak ansur,tetapi janganlah buat hal dengan kek lapis,pengarah JAKIM akan segera bertindak..

Penghinaan melalui facebook dan twitter itu juga turut menghina yang dipertuan Agung..

Dan apabila "sitt al wuzara" ni menghina Yang Di Pertuan Agong  [RUJUK ARTIKEL] pada 7 september lalu,NGO Jingga 13 telah memaklumkan perkara berkenaan kepada pengetahuan Yang DiPertuan Agong melalui surat permohonan bagi mengadap yang Di pertuan Aong. [JINGGA MOHON MENGADAP]..

walaupun permohonan untuk mengadap "senyap" macam tu sahaja,tetapi nampaknya sedikit sebanyak Jingga 13 telah berjaya membuat SKMM memulakan  kerja rentetan dari aktiviti NGO tersebut...

ALHAMDULILLAH..
tapi yang buat aku sedih adalah.. 
telahan aku menjadi kenyataan..

apa telahan aku...?
telahan aku adalah..
semasa Sitt al wuzara ni hina Nabi.. hina Allah dan hina Islam..
tiada apa-apa yang akan dilakukan oleh SKMM apatah lagi oleh JAKIM..

kalau nak tengok telahan aku tu.. 
korang baca post aku yang terdahulu... 
 
tetapi bila sitt al wuzara ni hina Agong.. 
SKMM terus dapat kesan sitt al wuzara ni tinggal di sweden
BACA ARTIKEL DISINI.
SKMM siap kerjasama dengan Interpol tu...
yang aku sedih adalah SKMM lebih utamakan Agong dari Nabi Muhammad...
Hina Nabi Muhammad SKMM diam..
Hina Allah SKMM diam....

Hina Agong SKMM mula buru sitt al wuzara ni ke hujung dunia sekalipun...

SKMM telah membuatkan Nabi Muhammad seolah-olah kecik sahaja...
dan kerana itu aku bersedih dengan perkembangan ini....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive