Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Saturday, 10 September 2011

NAJIB BUAT KENYATAAN SEOLAH-OLAH KERAJAAN TIDAK TERLIBAT CUKAI 6%


Najib semalam mengeluarkan kenyataan bahawa kerajaan akan meminta syarikat Telco mengkaji semula perlaksanaan cukai 6% terhadap pengguna prepaid...
najib mengeluarkan kenyataan begitu supaya orang kampung akan berkata...

"ooowwhhh,ghoper2nyer kerajaan idok ler terlibat,kompeni telepon yang memandei2 ghopernyer,maknanyer teman boleh nyokong BN lagi ler yer... ajer yang iyer.."

pandai memanda menteri kerajaan Rosmah ni..
kalau bab menipu memang terbaik dari ladang.. sememangnya  lembu kelas "A"

bila Najib dah sedar majoriti rakyat membantah perlaksanaan cukai ini,maka dia pun keluarkan kenyataan seperti dibawah ni...
MI

kesimpulan dari kenyataan najib tu adalah konon-kononnyer Najib ni tak arahkan pun...
kah..kah..kah..

perlaksanaan cukai ni sebenarnya adalah melambangkan ekonomi negara kita dibawah pimpinan Najib dan Rosmah adalah sangat teruk dan pembaziran yang dilakukan oleh Najib dan Rosmah sudah mula meruncing...

Kerajaan yang selama ni mengaku ekonomi kita dalam keadaan terbaik sebenarnya cuba menyembuyikan masalah kewangan kerajaan BN....

apabila cadangan kerajaan mahu menaikkan cukai terhadap syarikat-syarikat Telco dibantah oleh taukey-taukey syariket tersebut,maka kerajaan mahu alih perhatian mereka ke poket rakyat pulak...
kerajaan mahu sedut lagi saki baki yang ada dari poket rakyat..

korang tak pelik ker macam mana boleh Najib ni tak tahu lak cukai 6% tu nak dikenakan kepada rakyat...?
pembohong jer semua tu..

tengok kenyataan Kota Belud ni pun dah tahu dah semua tu adalah nak kikis duit rakyat,bagi menampung ketirisan ekonomi Malaysia akibat kegagalan pemerintahan kerajaan Rosmah membelanjakan wang rakyat secara berhemah..


Jangan kita tertipu permainan politik semacam ini..jika syarikat Telco boleh membuat sendiri keputusan yang sebesar ini yang secara terus melibatkan rakyat jelata... maka kerajaan  yang kita ada ni memang kerajaan negeri "pasir dua butir ler"

nak nyokong BN lagi..?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive