Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Tuesday, 6 September 2011

MAT SABU SEDIA DIALOG,DEBAT,BINCANG ATAU APA SAHAJA DENGAN MUHYIDDIN


Aku rasa dah betul ler tu...
Mat Sabu sebagai Timbalan Presiden Pas berhujah,berdebat,berdialog atau berbincang dengan Timbalan Presiden UMNO...  
sebab yang suruh Mat Sabu tu bertaubat dan belajar balik adalah Muhyiddin Yassin.. lagipun jawatan memang sesuai.. baru kena...

kalau KJ...
KJ ni siapa..? UMNO pun dah nak buang dia dah... 
pegang jawatan Ketua Pemuda UMNO tapi tak dapat jawatan dalam kerajaan... kesian dia...

jadi KJ harap kalau dapat peluang berdebat dengan Mat Sabu ni dapat keuntungan politik ler dia... orang UMNO akan anggap dia berani dan menaikkan nama dia ler..
tapi kesian KJ.. 
Mat Sabu tak layan dia...

memang Mat Sabu tak sesuai debat dengan bebudak...
ibarat macam kita main catur dengan budak hingusan...
kalau kalah,kita malu..
kalau menang pun kita malu jugak sebab main dengan budak hingusan...
apah pun tak guna dan tak ada kepentingan yang boleh dijadikan iktibar kalau dengan bebudak ni...



Mat Sabu berkata secara menyindir Muhyiddin,
"Saya pun nak tanya dia juga, di mana unsur saya perlu bertaubat. Sebab saya nak belajar juga dari tokoh ulama macam Muhyiddin Yassin," 

kah..kah..kah....
Sementara itu, Tuan Ibrahim berkata beliau akan menghantar surat jemputan berdebat kepada Muhyiddin pada minggu ini juga.

memang kenalah tu.. Muyhidin ni kan ke dari Johor.. memang kena sangat dah tu...
nak sembang pun pasal bukit kepong..
daripada dok bising kat TV3 tu baiklah dibuat perdebatan tentang sejarah Mat Indera ni...


Muhyiddin, ada berani ker..?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive