Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Tuesday, 6 September 2011

MAT INDERA HAMPIR JADI ABANG IPAR MUHYIDDIN


Mat Indera ni rupanya hampir-hampir menjadi abang ipar kepada Timbalan Perdana Menteri kita,malah Mat Indera ni juga merupakan anak murid kepada ayah Muhyiddin...

Macam mana le ek... kalau perkahwinan  tu benar-benar berlaku..?

kah..kah..kah...
mungkin sekarang ni Muhyiddin sedang berjuang membetulkan fakta sejarah bersama-sama dengan Mat Sabu dan rakyat jelata...

itulah pengakuan adik kepada mat indera , iaitu Encik Johan Shah.. ketika beliau dikunjungi oleh Ketua Pemuda PAS Johor Suhaizan Kaiat..

"Mat Indera mahu berkahwin dengan kakak TPM, Muhyiddin Yassin tu, tapi tidak dipersetujui oleh bapa Mat Indera," kata Suhaizan selepas menziarahi adik Muhammad - Johan Shah semalam.

tapi apa pun semakin isu ni dibincangkan,semakin terbela pulak aku tengok akan sejarah mat Indera ni... 

rakyat yang tidak tahu sejarah Mat Indera ni semakin sedar bahawa niat Mat Indera ni hanyalah mahu membebaskan tanahair kita ni dari cengkaman penjajah British.. dia menuntut kemerdekaan..

Mat Sabu menunjukkan buku Pengukir Nama Johor
malah kerajaan Johor sendiri mengiktirafkan Mat Indera ni sebagai antara pejuang-pejuang melayu Johor dan ini dibukukan oleh Yayasan Warisan Johor yang dinaungi sendiri oleh Menteri besar Johor 
 .
Buku Pengukir Nama Johor
meh kita selak sikit....

korang nak kata apa lagi...
aku rasa kalau Khairy jamaluddin tu nak berdebat,elok lah berdebat dengan orang yang bukukan Pengukir Nama Johor ni.. atau pun ajak Menteri Besar Johor debat sekali,sebab buku tu di bawah naungan Menteri Besar johor..

belum tengok video ceramah Mat Sabu...? tengok sini..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive