Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Friday, 9 September 2011

KAHIRY TEPUK DAHI NAJIB DALAM ISU CUKAI 6% PREPAID..


Khairy ni memang ler..
ada ker dia gi tepuk kepala najib yang sudah makin sulah tu..
tapi memang patut pun kepala najib tu di ketuk..
sebab dia degil sangat,tak faham-faham masalah rakyat bawahan...
dia tak percaya dengan kenyataan rakyat sekarang ni hidup dalam tekanan kos kehidupan yang tinggi..

disebabkan dia tak percaya tu lah maka dia suruh rakyat menyerap pulak cukai 6% prabayar bermula 15 September 2011 ini..

Najib yang percaya sangat dan yakin sangat tinjauan Merdeka Center bahawa populariti dia sudah jatuh merudum ke 59% tu sebagai tidak benar...

maka berkat dari keyakinan dia tu,diberinya rakyat menanggung cukai 6% tu..
lantak rakyat..
padan muka rakyat..
hisap darah rakyat selagi boleh hisap..

Khairy nyatakan pandangan beliau dalam twitternya semalam..
"Boss @NajibRazak, tax kepada pengguna pre-paid 
satu keputusan yang tidak munasabah & bebankan rakyat. 
Saya bantah. Pohon dibatalkan," 


kira ok gak ler,KJ ni berani menepuk dahi licin Najib tu..
bagi dia sedar sikit... bagi dia ingat bahawa..
rakyat bawahan tengah marah sebab kos hidup semakin tinggi..

bagi dia ingat yang populariti dia dah merudum..
perlaksanaan gaji minimun untuk pengawal keselamatan pun belum dilaksanakan lagi,tapi walau belum dilaksanakankan pun kos tetap jugak naik...
cukai 6% prabayar tetap jugak akan dilaksanakan pada 15hb ni..
biasalah... 
KJ ni tah dapat bertanding tah tidak pada PRU13 ni nanti..
mungkin bertanding.. mungkin tidak..
jadi sebelum apa-apa KJ kenalah tunjukkan sikit taring dia kat Najib..

Najib dan Mat Sembab nak dengar tak pandangan dia tu aku pun tak tahu.. 
al maklumlah,dia adalah Ketua Pemuda UMNO yang tiada jawatan dalam kerajaan...
faham-faham jer lah..

lagi pun tukang jilat macam Datuk Abdul Rahman Dahlan(Ahli Parlimen Kota Belud) tu sangat ramai dalam UMNO ni...

aku rasa suara KJ tu akan habis macam tu saja seperti gak karier politik dia dalam UMNO..

tapi apa pun dia tetap membuatkan aku tersenyum kerana dia berani tepuk kepala Najib dalam hal ini..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive