Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Thursday, 15 September 2011

IBRAHIM ALI KATA HISHAM MENTERI "LEMBIK"?


Ibrahim Ali ni memang tengah nak tunjuk teror le sekarang ni...

baik dia,ezam,zahrain,zulkifli nordin dan juga yang lain2,memang tengah nak tunjukkan kehebatan dorang kat najib..
untung-untung jika Najib perasan "keteroran" dorang tu,mungkin akan dapat jadi calon ler pada PRU13 ni...

Apa maksud Ibrahin Ali ni bila berkata 
"kalau saya jadi menteri dalam negeri,dah habis mat sabu.."
adakah dia bermaksud nak mengatakan Hishamuddin tu lembik..? tidak tegas..?

yang aku tengok, ada dua maksud tersirat dalam ayat dia tu,

pertama ~ ibrahim ali ni mahu memegang jawatan dalam kerajaan Najib..

yang Kedua pulak ~ Ibrahim Ali ni mahukan perhatian dari Najib untuk dia diletakkan sebagai calon dalam PRU 13 nanti...

pada tahun 98 dulu ibrahim ali ni pernah ungkit depan Mahathir bahawa dia tak dapat apa-apa jawatan didalam keajaan pada malam Anwar dipecat dalam mesyuarat UMNO,lepas tu Mahathir bagi dia jawatan menteri,tugas dia pulak memang tugas yang "bodoh ya ampuuunn.."

kerja dia hanyalah mendengar rakaman ceramah pemimpin-pemimpin pembangkang setiap hari dan melaporkan kepada mahathir jika ada apa-apa dalam kandungan ceramah yang boleh digunakan sebagai senjata menentang pemimpin parti pembangkang..

upin dan ipin pun boleh buat kerja tu..
kah..kah..kah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive