Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Monday, 19 September 2011

FITNAH LIWAT 2 : TAK ADA AIR MANI RUPANYA.


Punyalah panjang kisah liwat siri ke 2 ni.. 
Blogger upahan UMNO dan TV3 bukan main lagi sibuk menyebarkan fitnah seolah-olah Anwar dah bersalah dalam kes liwat ni...
rupa-rupanya,sepanjang perbicaraan tersebut,"Air Mani" sebenarnya tak ada...

Tapi TV3 dan blogger upahan UMNO dok sibuk cerita kat "rakyat bersongkok tinggi" seolah-olah DNA tu datangnya dari air mani...

kah..kah..kah..
lagi sekali si kaki penipu menipu...


Aku memang dari awal lagi mengikuti kes fitnah liwat 2 ni..
dan dari penerangan yang aku terima dari masa ke semasa mengenai kes ini,memang tiada isu air mani disini..

DNA bukan bererti air mani...
jadi kalau hujah Blogger upahan UMNO kata ada air mani dalam bontot si saiful tu.. 
memang dorang berbohong ler..

point dorang satu jer.. 
dorang nak pembaca utusan dan penonton buletin utama termakan dengan fakta palsu dorang tu...

Itu sebabnya dulu apabila hakim pernah membatalkan tiga barang kes,pendakwa waktu tu menemui jalan buntu...
masa tu dah dengar khabar-khabar angin bahawa kes ini akan di tongsampahkan..

Tiga barang tersebut ialah : 
  • sebatang berus gigi, 
  • sehelai tuala Good Morning dan 
  • sebotol air mineral kosong 
ketiga-tiga barang kes itu diambil oleh ketua makmal forensik Polis Diraja Malaysia (PDRM), bekas Supritendan Amidon Anan di dalam lokap,sehari selepas Anwar keluar dari lokap tersebut.

Bila jadi macam tu pulak,bila kemungkinan pendakwa boleh kalah dalam kes tu..
maka Hakim membuat U-turn dengan mambatalkan penghakiman beliau terdahulu yang membatalkan 3 barang kes tersebut.. 
jadi Hakim terima balik 3 barang kes tersebut..


Hakim batalkan 3 barang kes.. 
hakim yang sama itu jugak yang terima balik 3 barang kes tersebut...
kejadian seperti ini hanya boleh didapati di mahkamah Malaysia yang tidak pernah dijajah ni sahaja..


Kerajaan kena penjarakan Anwar dulu sebelum mereka BOLEH secara bebas mengebas duit rakyat....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive