Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Wednesday, 7 September 2011

BIL PERUBATAN MAT SABU TERBUKTI DIJADIKAN BAHAN FITNAH UMNO


Bil perubatan Mat Sabu yang menjalani pembedahan lutut akibat tercedera dalam kemalangan dengan kenderaan polis pada hari perhimpunan Bersih 2.0 lalu...

dimainkan oleh blogger upahan UMNO dengan tidak bertanggungjawab,malah cuba difitnah dan diselewengkan faktanya oleh pemimpin-pemimpin UMNO Pulau Pinang sendiri..

melalui Ketua Penerangan Pemuda UMNO Pulau Pinang Reezal Merican...

UMNO telah menunjukkan betapa mereka berniat jahat dalam memfitnah Kerajaan Negeri Pulau Pinang dan juga Mat Sabu apabila menuduh Mat Sabu menggelapkan duit perubatan sebanyak RM3,373.50..

Fitnah yang cuba dilakukan oleh Pemuda UMNO Pulau Pinang ini adalah...,
mereka mengatakan kos rawatan yang dikenakan hanyalah  berjumlah RM5,060.54.
sedangkan Mat Sabu Mat Sabu dapat balik duit RM8,434.05...
maknanya nak senang cerita UMNO cuba memfitnah Mat Sabu "makan" duit baki sebanyak RM3,373.50 tersebut..
(utusan.)

mamak UMNO ni berkata, bil hanya ada satu jer iaitu  berjumlah RM5,060.54 sahaja...  
jadi dorang kata Mat Sabu tu bersalah kerana ambik duit sampai RM8,434.05


Fitnah yang dilakukan ini dibuat tanpa rasa bersalah dan segan silu,malah mereka dapat pulak bantuan Media-media arus perdana negara,supaya fitnah mereka ini dapat sampai dan dipercayai oleh orang kampung yang selama ini membenarkan mereka untuk ditipu berulangkali tanpa rasa bosan... 

apa yang cuba disembunyikan oleh UMNO Pulau Pinang ni adalah, mereka menyembunyikan lagi satu bil perubatan yang berjumlah RM3,373.50  

ini dia bil kedua yang cuba disembunyikan oleh mamak UMNO ni... 



kalau korang tak puas hati lagi... 
aku bagi korang tengok video ni pulak...
penjelasan Lim Guan Eng sendiri...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive