Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Tuesday, 16 August 2011

UMI HAFILDA BERSUMPAH LAKNAT TAK ADA HUBUNGAN SEKS?


kalau korang nak percaya..
korang percaya lah dengan minah ni...

aku memang tak percaya punya....
sebab untuk aku tidak mengambil penyaksian dia tu untuk sesuatu yang boleh dipercayai ada aku terangkan dibawah penghujung post ni...

Hari ni Ummi Hafilda melafazkan sumpah laknat mendakwa dirinya tidak pernah mengadakan hubungan seks dengan Nor Azman Abdullah @ Baginda Minda seperti yang didakwa oleh lelaki itu.

Sumpah itu dilafazkan di mahkamah Kuala Lumpur setelah memfailkan permohonan penghakiman ingkar terhadap Baginda hari ini.

“Wallahi, Wabillahi, Watallahi...

“Saya buat sumpah ini di bulan Ramadan yang suci bahawa saya tidak pernah mengadakan hubungan seks dengan Baginda Minda.

“Jika saya menipu, maka saya akan dilaknat,” katanya.



Korang ingat dia ni faham ker apa maksud dilaknat tu.. apa maksud diazabkan tu...?

kalau dia ni betul-betul faham apa itu kekuasaan Allah.. 
dah lama dia pakai tudung dengan sempurna tau... idak ler dia menampakkan rambut dia tu....


Beliau mengemukakan permohonan itu setelah Baginda gagal menghadirkan diri di mahkamah seperti yang disyaratkan pada 8 Ogos lalu.

Menurut Mohd Khairul, Malaysiakini, yang dinamakan oleh Ummi Hafilda sebagai defenden kedua, hadir apabila kes itu disebutkan.

Dalam saman itu beliau mendakwa Baginda dalam satu temuramah di lobi Parlimen telah mengeluarkan kenyataan bersifat fitnah serta menyerangnya secara peribadi.

Ummi Hafilda mendakwa kenyataan Baginda itu dibuat untuk memalukannya dan berniat jahat seolah-olah beliau seorang wanita yang mempunyai banyak skandal serta amat tidak jujur, selain terlibat dengan bekas pembantu peribadi Datuk Seri Anwar Ibrahim iaitu Mohd Saiful Bukhari Azlan, yang mengakibatkan pertuduhan liwat terhadap ketua pembangkang itu.



Aku rasa elok ler kalau dia buat pemeriksaan kat hospital untuk memastikan dia ni anak dara lagi atau pun tidak..?

itupun jika berita perkahwinan dia dengan warga Iran dulu tu tak benar...
kalau perkahwinan dengan warga Iran tu memang berlaku tak payah ler chek...


aku tak percaya dia ni sebab dia pernah menuduh dan masih lagi menuduh Anwar dengan Shamsidar mempunyai hubungan seks.. sedangkan perkara itu tidak benar...


dia ni jugak pernah menuduh anak pertama Azmin Ali adalah anak Anwar... 

perkara ni juga telah dibuktikan fitnah oleh Azmin Ali dengan membuat test DNA.. melalui ujian tersebut, 
Dr sahkan bahawa anak pertama Azmin Ali tu adalah dari zuriat Azmin sekaligus membuktikan Ummi ni kaki fitnah...



Dalam Surah An-Nur ayat yang ke - 4 mengatakan bahawa..

Dan orang-orang yang melemparkan tuduhan (zina) kepada perempuan yang terpelihara kehormatannya, kemudian mereka tidak membawakan empat orang saksi, maka sebatlah mereka delapan puluh kali sebat; dan janganlah kamu menerima persaksian mereka itu selama-lamanya; kerana mereka adalah orang-orang yang fasik.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive