Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Friday, 26 August 2011

TENTERA BERUMUR 111 TAHUN DAN PENGUNDI LAHIR DUA KALI DALAM ABAD LEPAS


Kalau Mr.bean tahu ni mesti dia buat modal lawak dalam sitcom dia..

Negara kita ni macam-macam ada.. memang lawak gila
aku pun tak tahu ler kenapa kita masih nak mengundi pelawak-pelawak yang sedang memerintah negara kita ni..
macam manalah negara lain tak jadikan negara kita ni bahan lawak dorang...

Lawak yang berada di tahap melampau ni telah didedahkan oleh  Ketua Pemuda DAP Kebangsaan Anthony Loke dalam satu sidang akhbar di sini hari ini..

beliau sangat terkejut dengan kesetiaan anggota tentera kita yang masih jadi tentera walaupun sudah berumur 111 tahun.. macam manalah nak kira pencen dia tu...


Aku tak pasti macam mana Khadijah binti Husin ada "dua kelahiran" disini.. setahu aku kita lahir kat dunia ni sekali sahaja...
itulah aku cakap,hanya kat malaysia je yang berlaku kejadian pelik ni...
mungkin "Mastika" boleh jadikan tajuk utama majalah dorang...

inilah antara bukti-bukti kenapa Pakatan Rakyat mahukan penggunaan dakwat kekal,dengan dakwat kekal pengundi hanya boleh mengundi sekali sahaja.. tak tahu ler pulak kalau UMNO akan cuba mengikis dakwat tu dari jari sehingga mengelupas kulit tu..
dorang ni kalau nak menipu,benda tak logik pun boleh jadi kenyataan..

udah-udah ler tu..
jangan ler kita sokong lagi pemerintah yang tamak kuasa sehingga sanggup menipu..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive