Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Saturday, 13 August 2011

TAWAR STADIUM SHAH ALAM SEBELUM 9 JULY - NAJIB MENIPU LAGI


Apa nak jadi le dengan PM kita ni... tak habis-habis nak menipu rakyat...

masalahnya penipuan dia tu dilakukan dengan terang-terangan...

samada dia anggap rakyat bodoh atau pun PM kita ni memang seorang yang bengap...


Najib berkata selepas mesyuarat BN semalam, bahawa beliau telah menawarkan penganjur Bersih 2.0 untuk mengadakan perhimpunan tersebut di Stadium Shah Alam sebelum 9 July lagi.....


beliau berkata "Kita berasa kesal kerana tawaran yang dibuat oleh kerajaan kepada Bersih  untuk mengadakan perhimpunan di stadium Shah Alam tidak diterima oleh pihak penganjur perhimpunan Bersih 2.0


Najib berkata "Tawaran ini tidak pernah dinafikan atau ditarik semula oleh kerajaan"


Apa le PM kita ni... dia dah lupa kot....


sebelum Bersih 2.0, memang Najib ada buat tawaran sebuah stadium untuk Bersih 2.0 adakan perhimpunan..

tapi apa yang Najib ni lupa adalah, dia tak pernah beritahu stadium mana yang ditawarkan pun..

(cuma kewajaran dalam fikiran kita waktu tu adalah
stadium stadium merdeka atau pun stadium negara,sebab kedua-duanya berada di KL dan sesuai jika hendak serah memorandum kepada Istana Negara...)

Najib cuma cakap....
"kalau nak berhimpun sangat,berhimpun lah dalam stadium dan kita boleh sediakan sebuah stadium.."

itu saja kenyataan yang Najib keluarkan...
waktu tu mana ada cakap stadium Shah Alam pun....

lepas tu bila Bersih nak buat kat jalanraya jugak,Najib bising kata kenapa kita tak mau buat kat dalam Stadium...
dia sekali lagi kata dia boleh kasi sebuah stadium untuk Bersih...
(waktu ni masih tak cakap stadium shah alam pun...)

Dan selepas perjumpaan dengan Agong,Bersih bersetuju untuk tukar rancangan dan mahu adakan perhimpunan dalam Stadium...

waktu ni pulak Najib tak nak kasi  kalau Bersih nak buat kat stadium merdeka mahupun negara...

Jadi Najib, janganlah buat kenyataan yang menampakkan sangat awak tu penipu... nanti rakyat lagi tak respek...

apa daaarrrr...





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive