Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Friday, 19 August 2011

SPR TAK SUKA BERSIH UGUT


Aku nak kata macam bebudak kang...
dah tua dah...
dah nak mampus dah....
tapi perangai macam budak-budak yang baru darjah 4..
macam mana ler orang macam ni boleh mengetuai SPR...?

Pengerusi SPR Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof sedia jumpa dengan Bersih bagi membincangkan isu reformasi Pilihanraya dengan syarat Bersih tak ugut SPR... 

kah..kah..kah...

apa yang Bersih ugut SPR..?
tu ler kalau ego terlalu tinggi,orang cakap perkara yang bertentangan sikit pun akan dianggap sebagai mengugut....


“Saya beritahu mereka jangan buat begitu (tidak dilakukan secara ugutan). Anda boleh cadangkan apa sahaja tetapi mungkin ada cadangan yang kita setuju, mungkin ada yang tidak boleh. Tapi jangan ingat kami akan setuju semuanya,” kata Aziz...

Beliau berkata demikian kepada pemberita di ibu pejabat SPR selepas mengadakan pertemuan selama dua jam dengan Persatuan Hak Asasi Manusia (Proham).


“Anda perlu datang seperti Proham, kita mesti berbincang secara terbuka tanpa syarat; mereka (Proham) tidak mengugut saya,” katanya.

takut kena ugut pulak.... hehehe...
ni mesti sebab EGO SPR yang tinggi ni....

Aku rasa jika SPR dan kerajaan nak laksanakan 8 tuntutan bersih tu pun tak akan ada masalah punya...
apa masalahnya...?
semua tu untuk menjadikan pilihanraya kita telus dan boleh dipercayai..

kalau nak dikatakan sebab kos.. tidak mungkin...
kerana cadangan kerajaan untuk gunakan sistem biometrik sudah tentu akan melibatkan kos yang lebih mahal dan tinggi berbanding kos untuk menyediakan dakwat kekal...

jadi apa masalahnya...?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive