Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Saturday, 20 August 2011

SITI HASMAH DULU MACAM NI JUGAK KER..?


Aku tak berapa nak ingat ler kalau Siti Hasmah dulu orang jilat tangan dia jugak...

siyes aku tak ingat...

sebab dulu aku memang tak berapa berkenan untuk ikuti perkembangan  Siti Hasmah ni...

lagi pun waktu tu mahathir terlampau menonjol dan lebih terampil berbanding Siti Hasmah yang agak setia berada hanya dibelakang suaminyer...

Tapi kak Mah ni aku ikuti dia sebab dia yang lebih menonjol berbanding Najib...

kalau suruh aku bagi bintang...

Najib = 4 bintang

kak Mah = 8 bintang


pemuda umno yang lembik tengah jilat makcik pandu puteri....
Siti Hasmah dulu macam gambar kat atas tu jugak ker... 

kah..kah..kah...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive