Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Tuesday, 23 August 2011

SALAH DAP MAS RUGI


Ni semua salah DAP le ni...
kenapa aku kata macam tu pulak..?
ye lah... selama ni apa yang tak bagus semua BN tuduh ke Pakatan Rakyat..

kos hidup tinggi,BN salahkan rakyat pulak..
yang bagus-bagus semuanya BN ambik..
mana salah BN nyer kalau dah macam tu..?
Jadi aku rasa MAS ni rugi pun salah DAP gak le ek..?

Ni bukan lawak ni...
bukan jugak cubaan..
ini kisah benar... bukan fitnah ..

wooiii... korang tak gembira ker 
Mas rugi dengan jumlah yang lebih rendah dari tahun lepas...
aku macam tak percaya jer ni...

kah..kah..kah..



susah sangat nak guna ayat-ayat yang high class...
itu ler... ini lerr..
untung bersih ler... sebelum cukai ler... 
rugi lebih rendah dari tahun lepas ler....

ahhh... rakyat tak mahu dengar semua tu...
yang rakyat bimbangkan adalah 

MAS RUGI!!!
dari dulu lagi rugi...

perkataan untung hanya pada masa Idris jala jaga MAS jer..
itu pun dia jual bermacam-macam aset yang MAS ada,lepas duit tu dia cakap untung....

lepas tu kecoh lah satu negara yang Idris Jala ni pandai...
dan naik le pangkat jadi Menteri...
kah..kah..kah..
hanya dalam negeri isketambola je yang boleh berlaku perkara macam ni...

bagi aku,bila perniagaan dimasukkan kroni-kroni orang politik..
sampai bila pun perniagaan tu takkan berkembang pesat...
silap-silap akan jadi macam MAS ni.. 
dan beberapa projek lagi yang dah sedia jahanam...

Kalau kroni UMNO yang berniaga.. mesti rugi... tak untung dan sebagainyer...
Tony Fernandes tu selamba jer buat untung dalam Air Asia tu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive