Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Sunday, 14 August 2011

RAIS YATIM MENIPU LAGI... UMNO SUKA MENIPU LER SEKARANG NI.


Rais Yatim buat cerita pulak dah...
Ada ker dia kata peserta perhimpunan aman Bersih 2.0 tu dapat upah RM50...

memang sulah betul ler kepala dia tu...
aku yang pergi,kawan-kawan aku dan orang-orang ramai yang datang bersama aku tu semuanya datang dengan kos sendiri.. 
baju pun beli sendiri (walaupun gagal pakai kerana pemeriksaan polis di setiap stesyen komuter)..

semuanyer sendiri tanggung.. mana ada orang bagi duit..? mana ada orang sediakan makanan..?

buktikan ler.. jangan main hentam jer....
awak tu menteri....
walaupun kepala sulah dah besor... tapi masih lagi menteri..

so jangan buat malu le wehhh...

yang aku tahu geng Patriot yang bagi baju free...
tak caya tengok video ni...


Rais juga berkata demontrasi di negara maju berlaku ekoran masalah tekanan hidup, dan bukan disebabkan perkara remeh-temeh seperti memperjuangkan agenda politik tokoh pemimpin pembangkang.

siapa nak perjuangkan agenda politik individu pulak ni...?
rakyat berhimpun sebab SPR dah macam belacan dah....
tak boleh buat apa dah kecuali buat sambal belacan jer...

kita berhimpun sebab menuntut 8 perkara berkenaan dengan sistem pilihanraya,...
apa le ko ni Rais....

1 comment:

  1. Maaf saya sekadar bertanya....Rais Yatim kata ada peserta yang dapat RM50....atau dia sebut semua peserta .....? Fikir-fikirkan secara rasional...takut-takut kita zalim dgn fitnahkan orang....mudah-mudahan Allah beri petunjuk pada kita semua....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive