Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Monday, 29 August 2011

POLIS SIASAT MAT SABU DENGAN BEGITU PANTAS!!


Antara yang mengecewakan rakyat dalam cara PDRM menangani kes-kes yang dilaporkan adalah sikap "pilih bulu" polis dalam menyiasat kes..

kalau laporan yang dibuat oleh pemimpin Pakatan Rakyat terhadap kepimpinan UMNO atau kerajaan,polis tidak pernah mahu jalankan siasatan dengan begitu cepat..
tetapi kalau UMNO,BN ,NGO-NGO yang pro kerajaan yang membuat laporan terhadap pemimpin Patakan Rakyat,maka sepantas kereta F1 polis membuat siasatan segera seolah-olah dah tak boleh tangguh sangat dah.. seolah-olah kes tu mesti  kena siap minggu depan..

pastu siap buat sidang akhbar lagi bagitau semua press bagi menampakkan betapa seriusnya kes tersebut..

yang tidak tahan tu siap buat kenyataan seolah-olah polis tu pulak yang membuat laporan tu....

korang tak percaya cakap aku..?
cuba tengok kenyataan IGP kat bawah ni...
dia bercakap macam dia pulak yang ada masalah peribadi dengan Mat Sabu ni...


IGP ni dah tengok ke video yang dikaitkan dengan Mat Sabu tu..?

point yang cuba disampaikan oleh Mat Sabu tu adalah Mat Indera menyerang balai polis bukit kepong tu dalam keadaan status balai polis tu adalah balai polis penjajah Inggeris...
yer lah... tahun 1950 sewaktu kejadian tu berlaku kita mana merdeka lagi...

Inggeris masa tu tengah besor kepala memerintah negara kita..
mereka tu penjajah.. kenapa pulak kita nak bangga-banggakan pulak..?

tengok video ni kalau belum tengok lagi..

faham betul-betul point Mat Sabu tu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive