Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Monday, 15 August 2011

PERKASA BERI KATA DUA KEPADA PUTRAJAYA


 

Alah si Ibrahim Ali ni...
 
cakap jer lah yang ko tu geng Muhyiddin mat sembab tu...
nak jatuhkan Najib...
terus terang je kan ke senang kita nak bagi rakyat faham drama korang ni...
 
tak payah le nak libatkan Ambiga,DAP dan juga Anwar Ibrahim pulak dalam drama ni....
 
Terbaru.. (14 ogos) Perkasa mengugut akan “melakukan sesuatu tindakan” terhadap kerajaan jika gagal mengambil tindakan berhubung tiga perkara tertunggak :-
  •  Perhimpunan Bersih 2.0,
  • Video seks fitnah terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim dan
  • Konspirasi Kristian DAP.
Ibrahim Ali berkata ahli-ahli Perkasa sudah hilang keyakinan ke atas pentadbiran Najib sambil mendakwa Putrajaya gagal mempertahankan keluhuran undang-undang.

“Ini keputusan kami hari ini,” kata beliau pada sidang media sempena majlis berbuka puasa Perkasa di Kelab Sultan Sulaiman di sini.

“Jika tiada tindakan diambil berhubung tiga isu ini dalam waktu tertentu, kami akan melakukan sesuatu,” kata beliau sambil menambah, kelewatan keadilan bermakna keadilan dinafikan.

Bagaimanapun Ahli Parlimen Bebas Pasir Mas ini tidak menjelaskan tindakan mereka jika gesaan pihaknya tidak menemui hasil atau dipenuhi.

Katanya, Perkasa “sangat bersabar” meskipun berhadapan dengan penghinaan daripada pihak lain khususnya berhubung perhimpunan Bersih 2.0.

Kami dipanggil pengecut kerana tidak meneruskan perarakan kami apabila kami menghormati undang-undang dan nasihat Yang di-Pertuan Agong,” selar Ibrahim.

Pada mulanya Perkasa merancang untuk mengadakan perhimpunan bagi menghalang kemaraan perhimpunan Bersih 2.0...
tetapi hampeh kerana jumlah ahli mereka yang hadir adalah kurang dari 20 orang sahaja.... nak halang kemaraan Bersih macam mana...?

“Jadi sekarang, jika kerajaan tidak mengambil tindakan dalam tempoh masa tertentu, kami akan ambil tindakan dan kerajaan tidak harus menyalahkan Perkasa,” katanya.

“Kami diminta untuk menghormati kerajaan dan undang-undang, dan kami melakukan semua itu, tetapi kerajaan tidak responsif,” katanya lagi.

Ibrahim juga mendakwa “majoriti senyap” kemungkinan akan menghukum pentadbiran Najib jika beliau gagal menyelesaikan tiga isu terbabit.

Katanya, satu dunia tahu bahawa Pengerusi Bersih 2.0 Datuk Ambiga Sreenevasan yang bertindak secara tidak sah apabila meneruskan perhimpunan 9 Julai.

Habis yang patriot berdemo tu... yang serah mangkuk jamban kat SUK Selangor tu.. apa bendanya..? tak salah pulak..?

Katanya, pakar-pakar asing juga merumuskan bahawa 99.99 peratus lelaki dalam rakaman video seks adalah  Anwar.

bab ni aku nak jelaskan sikit...
pakar hanya mengesahkan bahawa pelakon dalam filem lucah tersebut adalah orang yang sama dan bukan super impose...
maknanya pelakon dalam video tu adalah pelakon tulen dari minit pertama video.. pakar hanya mengeahkan video tu tidak di edit...
tapi siapa pelakon yang sebenar masih lagi jauh daripada jawapannya..,

nak senang faham macam ni.. aku ambik video gambar korang,pastu aku cakap kat orang lain yang video tu anwar yang jadi pelakonnyer,(padahal korang punya video dan muka korang dalam tu)..

lepas tu aku suruh pakar sah kan samada video ni tulen ke tak..?
lepas kajian, pakar pun kata video ni tulen dan pelakonnye pun tulen dari awal dan tiada supermpose dan edit..,
jadi adakah itu bermakna anwar pelakon video tu..? sedangkan dalam video tu adalah orang lain..?
faham kan..?

Mengenai konspirasi Kristian yang dibawa oleh Utusan Malaysia, akhbar milik Umno, Ibrahim berkata seorang ahli DAP beragama Islam telah membuat laporan polis dan ia menunjukkan adalah betul.

“Apa lagi kita perlukan? Apa lagi perlu disoal siasat? Ada 4,000 laporan polis ke atas Ambiga, sebagai contoh.
“Kami mahu Peguam Negara teruskan dengan tindakan ke atas isu-isu ini dan sama ada ada kes prima facie, biar mahkamah yang menentukan,” kata Ibrahim.

Pasal kristian ni,isu ni dah lama dijawab oleh DAP dan juga bloggers PR...

DAP tak ada kena mengena pun... lagi pun yang gi skodeng perjumpaan paderi tu buat apa...?  dah tentulah dia akan kata dia nak majukan agama dia.. takkan kat perjumpaan dia,dia berikrar nak majukan Islam pulak...?  itu perjumpaan tertutup...

lagipun mana nak boleh jadikan Kristian sebagai agama rasmi dalam malaysia ni..?
ngok le ibrahim ali ni....

aku tahu najib pandang sepi jer amaran ibrahim ali ni...
tau je lah perangai dia ni...
macam katak panggil hujan je bising nyer..
tapi abuk pun tarak..

3 comments:

  1. pencacai katak takde maruah

    ReplyDelete
  2. sapa2 yg patuh n tunduk dgn katak ni...amatlah lemah syahwatnya beliau itu. takkan lah seorg PM kenalan altantuya hendak tunduk pada seekor katak liar mcm tu.

    dah jelas penyokong PERKATAK ni ada 20 kat BERSIH dan 20 org lagi kat masjid negara pada 901. takkan membantu undi langsung kt najib.

    bab KETULENAN video tu gambaran lembab dan sembabnya otak berahim katak ni. dia lembab dan sembab sebab byk tidor dari berjuang. bila bangun tidor terus buat bising panggil hujan.

    tak perlu jawab lagi la bab video tulen tu...kalau jumpa katak ni lenyek dgn tayar kereta supaya mati katak...hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. RALAT : 20 orang kat masjid wilayah persekutuan

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive