Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Thursday, 25 August 2011

PENGERUSI SPR TAK SETUJU DENGAN NAJIB DAN TIMBALANNYA


Pengerusi SPR hari ini menyatakan ketidaksetujuan beliau terhadap cara pemikiran Najib dan juga
timbalannya, Datuk Wan timbalan Ahmad Wan Omar terhadap sistem biometrik..
Aku pun tak tahu apakah yang melanda Pengerusi SPR ini...

adakah dia sudah masuk geng Muhyiddin dan sengaja mahu menampakkan kesalahan Najib dalam cara berfikir..
adakah dia sudah dapat malam Lailatul Qadar..?
atau pun dia tak bersahur pagi tadi...
aku tak tahu...


Abdul Aziz juga menafikan dakwaan timbalannya, Datuk Wan timbalan Ahmad Wan Omar bahawa dakwat kekal boleh digunakan oleh pihak yang tidak bertanggungjawab untuk menandakan pengundi naif supaya mereka hilang kelayakan untuk mengundi.

Pakatan Rakyat dari awal cadangan kerajaan nak gunakan biometrik sudah menyatakan bantahan dari awal..
tapi waktu tu semua pemimpin BN termasuk Bos SPR sendiri mengatakan Pakatan Rakyat tidak mahu gunakan sistem yang canggih...
waktu tu sibuklah Najib dan pembodeknya mengeluarkan hujah bahawa sistem biometrik ni adalah yang terbaik...

sebelum cuba memang ler kata terbaik lah.. terbagus lah..
tapi bila dah cuba (mungkin dapat tahu dari permasalahan pendaftaran PATI juga) maka ludah mereka kenalah balik ke muka Najib dan kuncu-kuncunyer...

sekarang apa sudah jadi...?
sudah tukar ka...

melepas ler seorang kroni yang sudah berangan-rangan untuk menjadi jutawan...
kah..kah..kah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive