Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Monday, 22 August 2011

PANAS!! ANWAR BERGELUT DAN MENGIKAT TANGAN SAIFUL.


Anwar telah bergelut dengan Saiful,menindihnya ke bawah dan berjaya mengikat saiful ke bucu katil sebelum meliwat Saiful...

Anwar telah mengacukan pistol 9mm kaliber ke arah saiful sebelum mengarahnya membuka seluar dan memaksanya bertuala sahaja....

kah..kah..kah..

Amacam..? saje bagi korang teori yang sepatutnya sebab Saiful kata dia "takut" dengan Anwar.. jadi dalam kepala aku kalau paksaan memang macam tu ler...

kalau macam ni logik tak buatkan Saiful ketakutan sehingga "patuh" kepada Anwar..?
kalau macam yang aku gambarkan tu lah,barulah logik Saiful ni nak takut kepada Anwar...

tapi kalau tidak,kenapa pula Saiful takut dengan Anwar..?
Anwar bukan bersenjata pun..?
Anwar bukan mengunci pintu pun..?
Anwar jauh lebih tua dari Saiful le beb.. 
kalau Saiful menerajang Anwar tu senang-senang je lah Anwar tu jatuh tergolek..

Saiful kata dia takut Anwar marah dia.. Habis,yang dia buat report polis tu dan menjahanamkan nama baik Anwar tu,dia tak takut pulak..?

Anwar berkata jika kejadian liwat itu benar-benar berlaku,kenapa....

“Pengadu tidak cuba mendapatkan pemeriksaan perubatan dengan segera. Sebaliknya, dia menghadiri satu majlis PKR pada keesokan hari."

"Pada sebelah petang, dia (Saiful) mengambil bahagian dalam satu mesyuarat Kelab Anwar Ibrahim di rumah saya tanpa menunjukkan sebarang tanda emosi atau ketidakselesaan fizikal, malah trauma,” kata Anwar lagi.

“Sikapnya secara total tidak konsisten dengan dakwaan bahawa dia telah dikasari,” tambah beliau.

Malah kata Anwar, sedangkan dia tidak membuat laporan polis ataupun mendapatkan rawatan perubatan dengan segera.. 

....saiful telah mengadakan pertemuan dengan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dan isterinya Datin Seri Rosmah Mansor selain bercakap dengan Tan Sri Musa Hassan, Ketua Polis Negara ketika itu dan mengadakan pertemuan dengan Datuk Mohd Rodhwan Mohd Yusof, bekas ketua polis Melaka, di sebuah hotel dua hari sebelum kejadian didakwa berlaku.
Najib merupakan timbalan perdana menteri ketika itu.

“Oleh itu adalah jelas daripada bukti itu bahawa pengadu telah berbohong meskipun Yang Arif (Hakim) memutuskan bahawa dia seorang saksi yang benar,” kata Anwar.

Kes ni dari  mula lagi dah tak betul... 
mana ada orang sanggup serah jubur macam tu saje tanpa melawan... fikir logik ler weeii..

kalau Najib mintak liwat jubur korang,korang nak patuh macam tu saje ker..tanpa melawan atau menolak..?
dia PM,tapi jubur tu jubur korang,apahal lak korang nak bagi jubur disebabkan dia tu PM..?

Anwar lagilah..
bukan orang kerajaan pun... bukan ada pengaruh atas polis pun sehingga boleh menyusahkan Saiful jika Saiful menolak...

semua ni jelas FITNAH...

Sepatutnya semasa kamu mendengar tuduhan itu, orang-orang yang beriman – lelaki dan perempuan, menaruh baik sangka kepada diri (orang-orang) mereka sendiri. dan berkata: “Ini ialah tuduhan dusta yang nyata”. 

- Surah An Nur ayat 12

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive