Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Saturday, 27 August 2011

NGO BARAT MINTA FBI PUTUSKAN HUBUNGAN DENGAN RANGKAIAN RASUAH TAIB


NGO barat (BMF) meminta FBI supaya memutuskan hubungan dengan pemilik bangunan yang disewanya iaitu Wallyson Inc kerana dikaitkan dengan keluarga Ketua Menteri Sarawak Tan Sri Taib Mahmud..


Wallyson adalah salah satu daripada lima syarikat di Amerika Syarikat yang disenaraihitamkan oleh BMF daripada senarai 44 syarikat di seluruh dunia yang didakwa mempunyai hubungan rapat dengan Taib....

Aduuuhhh... panas isu ni... dah ler PRU tidak lama lagi...
apalah kerajaan Rosmah nak jawab tentang isu ni...
macam manalah kerajaan nak nafikan isu ni yer..
kalau tak betul tak mengapalah... tapi ini cerita betul..
itu yang payah Najib nak bagi komen tu...
kah..kah..kah..

Taib ni dari dulu lagi Rakyat sudah nampak dia ni merupakan liabiliti kepada BN..

disuruh turun,tak mau turun...
PM kita pun tak berani nak tegur... yer lah masing-masing ada buat salah...

"kalau ko suruh aku turun, aku pun akan buat sampai ko di turunkan nanti.."
mungkin itulah dialog antara Najib dan Taib ni...
itu pasal ler Taib ni selamber jer lawan cakap Najib ni..
sikit pun Taib ni tak heran dengan Najib...

Kata BMF , "Kami khuatir FBI pula akan dilihat sebagai penyokong keluarga Taib dan aset luar negaranya yang haram".
antara rumah taib mahmud di luar negara

Mat saleh pun tak mau terlibat dengan individu yang terlibat degan pengubalan wang haram...

Najib tak kisah ker membiarkan individu yang terlibat dengan rasuah jadi Ketua Menteri..? atau pun itu sudah menjadi polisi BN membenarkan kaki rasuah menjadi pemimpin supaya BN dapat banyak lagi duit...?


ke macam mana..?
cuba terangkan, rakyat nak tahu ni...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive