Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Saturday, 20 August 2011

NAJIB MAIN WAYANG LAGI,PANEL KHAS PARLIMEN TAK ADA MAKNA PADA NAJIB


Najib ni memang pandai main wayang... 
mungkin dia belajar dari penasihat yahudi Apco dia kot...

baru-baru ni Najib kata dia nak buat Panel Khas Parlimen....

bermakna panel ni akan memastikan segala kekeliruan dalam hal-hal pilihanraya dikaji dan diselesaikan...
waaahhh.. bunyi macam sesuatu yang hebat... 

 seolah-olah kerajaan ni ambil berat soal ketelusan pilihanraya..

tapi realitinya tak semacam itu... semua tu adalah wayang sahaja...

kenyataan Najib baru-baru ini adalah bukti jelas...


 Najib kata pilihanraya akan dibuat tak kira panel khas Parlimen tu dah ditubuh ke atau pun belum..
dah berjalan ker... 
dah selesai kes ker... 
tak kira apa-apa pun..

pilihanraya tetap diadakan... dan pilihanraya akan berlaku  pada bila-bila masa saje... 
tak tahu bila.... kata Najib...

tak tentu dan tak tahu apanyer..?

Korang ingat tarikh pilihanraya ni dapat daripada jumlah kecairan ais di kutub utara ker..?

tak tahu bila Najib kata..?
memang Najib le yang akan membuat keputusan bila pilihanraya akan diadakan..
ini pun nak tipu ker..?

kalau dah macam tu kenapa Najib masih nak bodoh-bodohkan orang dengan idea Panel Khas Parlimen jika dia akan adakan pilihanraya tidak lama lagi... 

nampak sangat panel khas parlimen ni akan menjadi wayang sahaja...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive