Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Sunday, 21 August 2011

NAJB NAFI ROSMAH BELI CINCIN 24JUTA


Alahai....
isu cincin ni dah berapa lama dah bermain dalam negara kita ni...
kenapa Najib hanya berani jawab sekarang..?

dalam kenyataan pertama Najib untuk menjawab isu ini,Najib menafikan bahawa Rosmah,iaitu ketua rumahtangga beliau telah membeli sebentuk cincin berharga USD24 juta.

Najib menegaskan bahawa cincin itu bukan ditempah oleh Rosmah dan Rosmah juga bukanlah pembeli cincin tersebut...

Tambah Najib " Saya amat terkejut dengan laporan berkenaan kerana saya tahu perkara itu tidak benar"
Najib berkata demikian dalam satu temubual dengan wartawan Akhbar no 1 Indonesia,KOMPAS pada hari Khamis baru-baru ini...

Apa yang masih belum dijawab olehNajib dan masih meninggalkan tandatanya kepada rakyat jelata adalah kenapa Cincin dari Syarikat Jacob N Co,New York dialamatkan kepada Nama Rosmah Mansor..???

Jika bukan Rosmah yang membeli cincin itu kenapa nama Rosmah yang dialamatkan oleh Jacob n Co..?

Jacob n Co ni adalah syarikat Yahudi yang terkemuka,takkan lah Jacob n Co ni nak buat pameran dalam malaysia ni dia tak tahu nama penganjur dan terus meletakkan nama Rosmah hanya sekadar untuk melengkapkan dokumen?

Jacob n Co ni takreti buat kerja ker..? 
nak buat pameran tapi tak tahu nama dan alamat penganjur..?
kah..kah..kah...

Dan kenapa pulak Najib baru sekarang ni nak bersuara..?
dalam temubual dengan KOMPAS pada khamis lalu Najib kata dia terkejut dengan tuduhan tu..

kenapa baru sekarang ni Najib baru nak rasa terkejut..? 
sebelum ni Najib tak pernah tahu ke kisah bini dia dengan cincin USD24juta ni..?

Temubual dengan KOMPAS ni aku musykil sikit...
kerana kalau FBC Media yang terkenal tu pun Najib boleh membayar berpuluh-puluh juta untuk membersihkan nama beliau dan juga BN.. apatah lagi dengan KOMPAS ni..?

kisah FBC Media baca sini dan sini.

KOMPAS pun sekarang ni telah meminta maaf dengan Najib berikutan laporan mereka pada 4 ogos lepas yang mengatakan Rosmah membeli cincin bernilai USD24 juta dan juga laporan mengaitkan menantu Najib ada kaitan dengan mafia..

Selepas KOMPAS menyiarkan laporan tersebut,KOMPAS telah mengadakan sesi temubual dengan Najib Khamis lepas dan terus minta maaf dengan Najib....
korang ingat semua ni kebetulan ker..?

ehem..ehem... korang fikir sendiri ler...
aku fikir Najib baru sekarang menjadi berani menjemput "tetamu" masuk kerumah dia adalah kerana semua 
sampah dah "di bersihkan"...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive