Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Monday, 22 August 2011

MUSTAFA ALI BAGI BUKTI DI MAHKAMAH


kah..kah..kah...
walaupun UMNO ugut nak saman Mustafa Ali 10 Juta..
tapi Mustafa Ali tetap teguh dengan kenyataan beliau yang mengatakan UMNO sememangnya terlibat dalam Operasi gereja pada awal bulan ini..

UMNO mendesak Mustafa Ali supaya meminta maaf atas kenyataannye itu,kalau tidak UMNO nak menyaman beliau dimahkamah...

Aku respek ler dengan Mustafa Ali ni yang tetap berpegang teguh dengan kenyataan yang dah dibuat..

UMNO ugut macam mana pun... Mustafa Ali tetap tidak tunduk...

ye lah... jika perkara benar dan kita ada bukti.. apa nak takutkan ye tak..?

Mustafa Ali kata nak serah bukti tu masa kat mahkamah nanti... jika disaman...

kah..kah..kah... mesti terlopong mulut orang UMNO nanti jika Mustafa Ali dedahkan bukti tu....
kah..kah..kah..

kat mahkamah nanti.. 
bongkarkan kesemuanya....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive