Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Friday, 19 August 2011

MENTERI BN KETUA PANEL KHAS PARLIMEN : LINGKUP LER JAWABNYA


Nazri dah bagi signal bahawa ketua panel khas parlimen mesti dari kalangan seorang menteri dan mestilah dari geng BN... 

dia tak cakap dia yang jadi ketua... 
tapi bunyinye macam dia ler yang akan jadi ketua tu...
bagi aku.. kalau itu caranya,memang panel khas ni akan jadi "sejuk" ler..

kita perlukan perubahan dalam menguruskan sesuatu.. 
kalau kita dah memang tahu yang menteri dari BN atau UMNO ni memang selama ni tidak pernah serius dalam membongkarkan kesalahan kerajaan atau pun agensi-agensi kerajaan.. 

kenapa pulak kita nak bagi mereka ni peluang melakukan perkara yang sama dalam panel khas parlimen ni...?



Kalau merekalah yang jadi ketua ni..
memang tak akan ke mana ler panel khas ni..
sebab semuanya akan tertakluk pada keputusan ketua tu nanti..

apah pun tak boleh....

bagi aku panel khas tu, ketuanya kenalah seseorang yang mempunyai pemikiran yang bebas yang tidak boleh dipengaruhi oleh "orang kerajaan" dan juga mestilah seorang yang ada ilmu undang-undang...

aku percaya panel khas ni tak akan berfungsi seperti yang sepatutnyer...
saje nak tunjuk kononnyer kerajaan ni baik ler kat orang kampung dan pembaca setia utusan jer...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive