Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Tuesday, 23 August 2011

LIWAT II : HARI KEDUA, DR PUSRAWI MEMBERIKAN KETERANGAN.


Hari ini adalah hari kedua pembicaraan pembelaan Anwar bersama pasukan guaman pembelanya..
hari ini difahamkan bahawa Dr. dari Hospital Pusrawi, Dr Mohamed Osman Abdul Hamid (gambar) akan memberikan keterangan pada hari ini... bersama dua pakar dari Luar Negara.

Dr. Mohamed Osman Abdul hamid ini adalah Dr. yang memeriksa Saiful semasa saiful mendapatkan rawatan di Hospital Pusrawi...
...
dan beliau telah mendapati jubur Saiful tiada kesan tanda-tanda bahawa beliau telah diliwat... 

kemudian Saiful pergi pula ke Hospital Kuala Lumpur.. 
dengan harapan kira-kiranya Dr. di Hospital Kuala Lumpur dapat mengatakan beliau telah diliwat...

hasil dari laporan  Dr. Mohamed Osman itu, yang mengatakan tiada tusukan masuk berlaku di dalam jubur saiful,(kecuali yang keluar jer..) 

maka gemparlah negara ketika itu.. dan yang lebih gempar lagi adalah para konspirator yang terlibat pada ketika itu...

dorang ingat Dr. ni tak boleh tahu jika seseorang tu tidak pernah kena diliwat kot.. 

jadi seperti biasa dalam negara kita ini... 
maka Dr Mohamed Osman itu pun ditahan polis... waktu tu aku memang tak faham kenapa Dr. yang memeriksa pulak kena tahan dek polis..?
Polis kata polis hanya tanya soalan jer... entah ler...

dan buat beberapa lama Dr. ini telah menghilangkan diri kerana "menenangkan perasaan" katanya..

perasaan beliau pada ketika itu tidak tenteram kerana diganggu oleh banyak pihak,termasuklah media perdana yang tidak habis-habis mengatakan beliau bukan  Seorang Doktor... macam mana title Dr. boleh hilang hanya disebabkan chek jubur Saiful aku pun tak faham..

Beliau siap buat AKUAN SUMPAH lagi mengatakan laporan perubatan itu adalah benar..

Dr. ni cakap perkara yang benar.. dia pulak yang dijadikan mangsa...

jadi hari ini kita tengok dulu apa perkembangan yang akan berlaku....

Jubur saiful banyak mengundang masalah...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive