Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Saturday, 20 August 2011

LIM CABAR UMNO SAMAN


kah..kah...kah..

UMNO ugut nak saman Lim Guan Eng selepas 7 hari...

Lim pulak cabar UMNO supaya saman sekarang.. tak payah tunggu 7 hari...
Lim ada bukti tentang apa yang dia cakapkan tu agaknya...
itu yang selamber je cabar UMNO...

kah..kah..kah....



memang kita ni berhadapan dengan parti United malaysNo Otak ler...

kita pun faham ler... 

siapa lagi yang memusuhi DAP setahap gaban kat negara ni...?

hanya ada satu parti jer...

parti ni saje yang berani buat tindakan membabi buta sebab dia rasa undang-undang negara ni dia yang punya...

sebab PM datang dari parti dia..

menteri ramai dari parti dia..

hakim pun orang dia jugak...

semua orang dia...

inilah sahaja parti yang sanggup buat semua kerosakan dan kemudian menyatakan dia yang mendokong undang-undang...

UMNO berani tak saman Lim dalam isu ni...?

kah..kah..kah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive