Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Friday, 5 August 2011

KU LI - ANWAR : NAK PERCAYA TGNA KE ATAU ZAHRAIN..?


muka pun tak macam suci dari hadas pun ni...
Wooiitt...
korang nak dengar cakap siapa..?

Ulama' macam Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat ke..

atau

Zahrain si kaki lompat tu...?
Zahrain tu sembang kosong boleh ler dia... saje nak dapat perhatian dari Najib,kot-kot ada peluang jadi calon BN... :)





Zahrain kata TGNA ada jumpa Ku Li dan ajak Ku Li lompat ke Pakatan dan menjadi Ketua Pakatan Rakyat...

tuduhan Zahrain tu dinafikan pula oleh TGNA..
dah berkali-kali dah TGNA menafikan...

hari ni lagi sekali beliau menafikan tuduhan Zahrain kaki lompat tu...  

Mursyidul Am PAS Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat hari ini mengulangi pendiriannya bahawa... 

beliau tidak pernah mengadakan pertemuan dengan Tengku Razaleigh Hamzah bagi membincangkan idea melantiknya sebagai Ketua Pembangkang menggantikan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Nik Aziz berkata, sejarah membuktikan beliau tidak pernah berahsia dalam urusan kehidupan sehariannya... 

(yer,aku lebih yakin dengan Nik Aziz berbanding Zahrain... 
si Zahrain tu niat mandi junub tah hafal ke tah idak tu..)

Malah tegas beliau, jika benar pertemuan itu diadakan, tiada sebab ia perlu dirahsiakn daripada pengetahuan umum.

“Saya tidak tahu cerita jumpa Ku Li (timbul) dari mana, tak ada (pertemuan). Kalau ada, buat apa saya rahsia.. "

"dalam sejarah hidup saya, tidak ada rahsia, tuan-tuan tahu sendiri, tiada yang rahsia,” katanya kepada pemberita selepas melancarkan buku Konsep Negara Berkebajikan tulisan Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang di sini hari ini.

Kenyataan terbabit sekali gus menjawab cabaran yang dilontarkan oleh Ahli Parlimen Bebas Bayan Baru Datuk Seri Zahrain Hashim yang mahukan Nik Aziz (gambar) membuat kenyataan terbuka dan bukannya melalui Facebook mengenai dakwaan pertemuan rahsia tersebut...apa punyajenis ler si Zahrain ni...

Selasa lalu, dalam laman Facebook rasminya, Nik Aziz menyifatkan khabar angin yang mengaitkan beliau terlibat dalam pertemuan rahsia dengan Tengku Razaleigh sebagai satu “lawak jenaka.”

Ditanya adakah dakwaan itu dibuat kerana mahu menjatuhkan PAS, Nik Aziz berkata, jawapan tersebut hanya boleh diberikan oleh individu yang membuat tuduhan tersebut.

Apa yang jelas ini perkara mengarut, saya nasihat mereka yang sebarkan berita ini, jaga akhlak. Ini bulan Ramadan, jangan sebarkan berita yang tidak benar,” katanya.

Menyentuh mengenai kesihatannya, Nik Aziz mengakui faktor usia kadangkala menyebabkan beliau beberapa kali menerima rawatan hospital, namun ia tidak menjejaskan urusan pentadbiran kerajaan negeri dan parti.

“Saya umur sudah (sekitar) 80, kalau sakit pun munasabahlah, (tetapi) kalau sakit menyebabkan kerja terganggu minta maaf, (sekarang) alhamdulillah, berselera makan, tetapi apabila malam berjaga lebih, timbul letih sikit,” katanya..

kalau tanya pada aku... 
tak payah TGNA nafikan pun aku dah memang tak percayakan si zahrain ni...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive