Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Friday, 26 August 2011

KETUA UMNO PADANG SERAI LETAK JAWATAN ATAS ARAHAN PARTI


Kah..kah..kah..
aku suka dengan berita ni..
ini tandanya UMNO di bahagian selatan Kedah ni ada masalah dalaman..
ada sesuatu yang tidak kena... 
kita kena siasat ni...


"Keindahan dalam pentadbiran umno..?"
biar betul ni.. 
kah..kah..kah..
itu bukan keindahan... itu tak ada demokrasi namanya...
kalu ada kesalahan kenalah dibawa kepada badan disiplin atau pun jika berlaku pecah amanah atau kesalahan lain perlulah dilapor kepada polis...

lepas tu kata pulak menghargai khidmat dan dedikasi ketua umno tu pulak..
weeh.. orang kalau hargai jasa,kita naikkan dia pangkat atau lantik dia pegang jawatan dalam parti bagi memantapkan parti..

mana pernah terjadi dalam dunia ni kita bila kita hargai seseorang tu kita buang dia pulak..?
dalam umno je yang berlaku benda-benda macam ni...

aku ingat lagi kalau dulu-dulu pada zaman tak ada internet ni,umno akan bagi alasan
"pemimpin tu letak jawatan kerana masalah kesihatan"
kah..kah..kah..

3 comments:

  1. keh keh..nak tunjuk spin citer baik kat umno..sekali tertunjuk penipuan...

    ReplyDelete
  2. Padang Serai Kedah la bukan Perak...

    ReplyDelete
  3. aku tersilap taipler tu.. takper aku ubah kan... terima kasih kerana perasankan benda ni,,

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive