Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Friday, 26 August 2011

JUBUR SAIFUL TIADA KUMAN


Satu hujah sahaja yang boleh kita jelaskan apabila 3 calitan kapas yang diambil dari lubang jubur Saiful , tidak menunjukkan sebarang tanda tercemar apabila diuji kira-kira 100 jam kemudiannya..
iaitu, jubur saiful tidak ada kuman langsung... bakteria langsung tak ada didalam jubur si Saiful ni..

Korang kata tak logik..?
apa yang tak logiknyer..? 
kalau dah sampai 3 calitan yang di calit dari lubang jubur Saiful tu langsung tidak terjejas.. korang nak kata apa lagi..?
maknanya,kuman langsung tidak menjejaskan 3 calitan tu ler...

aku tahu korang tak percaya,sebab umum mengetahui dalam jubur ni penuh kuman... sebab ianya adalah tempat saluran pembuangan najis kita.. tapi itu jubur korang..
jubur saiful ni bebas dari kuman.. ianya bersih dari kuman.. 
aku tak tahu kenapa jadi macam tu...
lepas aku makan kuih kacang tadi pun aku masih tak dapat nak fikir kenapa ianya tidak tercemar..


Pakar DNA dari Australia ni pun pening kepala..
Dr. Brian Mcdonald yang sememangnya di kenali sebagai pakar DNA di Australia, masih pening dan bingung dengan perkara tersebut.. 

mungkin dalam fikiran dia, dia berfikir samada ilmu dia tidak cukup lagi dan dia masih bodoh 
ataupun 
dia menganggap orang-orang yang mengendalikan DNA bagi kes fitnah liwat ini yang bodoh..

ini kerana tidak pernah jumpa lagi satu bahan kes yang diambil dari lubang jubur seseorang,kemudian disimpan pulak di dalam laci meja di dalam bilik dan hanya di analisis selepas dibiar selama 100 jam,keadaan bahan kes itu masih baik..
McDonald, 60, memberitahu mahkamah bahawa sampel tersebut secara idealnya perlu disimpan dalam peti sejuk pada suhu -20 Celsius.

jadi, untuk mudah faham, maka aku menyifatkan bahawa jubur Saiful bebas dari bakteria..
agar korang semua tak pening kepala...
habih citer..

3 comments:

  1. hahahaha kuman pun tak sudi nak singgah kat jubur yang dah busuk sampai keusus. jijik jubur si sexpool. Hanya PM ngan sekutu-sekutunya je yang mengagungkan jubur si sexpool ni.

    ReplyDelete
  2. inilah jubur yang paling panas pada tahun ni...
    tuan punya jubur ni pun dah tak ada haga diri dah,... kesian saiful kita ni... hehehe..

    ReplyDelete
  3. Langsung tak berkuman tu.... jubur insan maksum lah katakan....!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive