Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Tuesday, 23 August 2011

JUBUR DITUSUK DENGAN BENDA PLASTIK?


Dr. Hospital Pusrawi,Dr. Mohamed Osman Abdul Hamid mengatakan bahawa pesakit beliau (Saiful) mengadu kepadanya bahawa satu peralatan plastik telah digunakan untuk menusuk ke dalam juburnya...

ni timun.... takde kena mengena dengan  kes tu..
Dr. Mohamed Osman mengatakan demikian dalam keterangannya di mahkamah hari ini..(MT)

Dr.Mohamed Osman menafikan kenyataan terdahulu si Saiful bahawa dia (saiful ) tiada mengadukan hal berkenaan.

semasa datang mendapatkan rawatan pada 28 Jun 2008,saiful mengadu kepada Dr. ni  bahawa dia mengalami sakit kat lubang jubur apabila nak buang air besar dan ianya berlarutan selama seminggu...

Semasa di soal oleh Ketua pasukan peguam bela Anwar,Karpal Singh,..
Dr. Osman mengatakan bahawa Saiful mengadu kepadanya bahawa duburnya telah ditusuk oleh satu barangan plastik.

dan Dr Mohamed Osman mengatakan dia telah mencatatkan perkara itu di dalam laporan perubatan


kerana itulah Dr. Mohamed Osman mengatakan bahawa dia sangat terkejut apabila Saiful mendedahkan bahawa dia telah "diliwat" oleh seorang kenamaan.

Hai.. macam macam... 
untuk pengetahuan semua..
semasa Saiful ni pergi mendapatkan rawatan di Pusrawi ni,dia tidak cakap kepada Dr. Mohamed Osman ni bahawa 
dia telah diliwat...
dan dia juga tidak menyatakan dia telah diliwat oleh Anwar.

jadi laporan perubatan Dr. Mohamed Osman ini adalah antara seorang Dr. dan juga seorang pesakit..
tanpa ada faktor kepentingan politik...
nak politik macam mana..?
dia bukan tahu yang dia sedang check jubur yang akan menggegarkan negara...
dia ingat jubur orang biasa jer..
sebab busuk macam jubur orang biasa jer..

6 comments:

  1. apa pun timun dalam gambar tu tak bersalah tau...

    ReplyDelete
  2. timun,,sekadar gambar hiasan....

    ReplyDelete
  3. hehehe... betul..betul..betul..

    ReplyDelete
  4. tp timun tu nmpk mcm bahaya je..

    ReplyDelete
  5. tau takper.. tu timun bukan sembarangan timun tu... hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive