Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Friday, 19 August 2011

DEMO PERKASA : UMNO LAH YANG BERSALAH.


Perkasa patutnye menyalahkan UMNO sahaja kerana membiarkan Islam dipinggirkan di negara kita ni...

UMNO lah yang menolak untuk melaksanakan hukum-hukum Islam...
bukannya PAS atau pun PKR...

Usul Haji Hadi untuk mengusulkan hukum hudud telah ditolak oleh pemimpin UMNO, bukan ditolak oleh Pas,Pkr atau pun DAP... tetapi UMNO...!

yang menenggelamkan syiar Islam di negara ini adalah UMNO...
dan yang menyemarakkan lagi gejala maksiat dengan bercambahnya pusat judi dan pusat hiburan dinegara ni adalah dibuat oleh pemimpin UMNO...

bagaimanakah orang bukan Islam hendak menghormati Islam jika UMNO sendiri yang menolak Islam...?


demontrasi oleh Perkasa ni tak patut diberi liputan pun... sebab yang membuat demo hanyalah 20 orang sahaja..
tapi takpe lah... sebab mesej yang cuba dibawanya tu kita boleh fikirkan bersama...

Perkasa mengatakan UMNO,PAS dan PKR sanggup mengorbankan Islam demi pilihanraya...
mana ada beb... yang buat macam tu hanyalah UMNO... 

kita boleh tengok sendirilah corak pemerintahan UMNO selama 54 tahun ni.... 

akhlak anak muda kita bukan makin baik... tetapi makin teruk dengan pembangunan yang tidak menitik beratkan insaniah....

jadi kalau UMNO sendiri yang memusnahkan Islam tu... 
kenapa pulak UMNO nak marah pada gereja yang mengambil kesempatan diatas kebodohan pemimpin-pemimpin UMNO tu...?

tolak UMNO Islam selamat!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive